Öde, underliga saker osv?

Har sett konstiga saker som jag inte kan förklara, hört också...

Antingen är jag konstig eller medialt konstig :)

En kompis till mej berättade att hon hade drömt att hennes morbror sköt ihjäl hennes katt. Skum dröm tänkte jag och släppte det. två veckor senare åkte hon utomlands och hennes morbror passade hennes gård med hästar och katter. När hon kom hem berättade hennes morbror att hennes katt hade blivit påkörd av en bil och att han fick avliva den genom att skjuta den. Skumt.

En kollega till mej berättade att hon hade drömt att hon drack kaffe. Skum dröm tänkte jag och släppte det. två veckor senare åkte jag utomlands och min kollega stannade kvar på jobbet. När jag kom hem berättade hon att hon hade druckit kaffe nästan varje dag. Skumt.

En kollega till mej berättade att hon hade drömt att hon drack kaffe. Skum dröm tänkte jag och släppte det. två veckor senare åkte jag utomlands och min kollega stannade kvar på jobbet. När jag kom hem berättade hon att hon hade druckit kaffe nästan varje dag. Skumt.

Öddet helt klart. :fakta

Halva min släkt drömmer om framtiden titt som tätt, inget speciellt med det. Min farfar i Iran brukar döda katter rätt ofta. Det är hans hobby. Han hade t.o.m massa fällor uppsatta när jag var där för nåt år sen. Lockar in dom med kycklinglår i en bur. Sen brukar han misshandla dom rejält med en spade(modell tung som fan) och dumpa kadavren i öknen. Ödet kommer snart när alla kallar honom inhuman kattmördare och ger dylika förslag på hur han borde stängas in i en bur och slås ihjäl med en spade.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg