Öde ställe i Malmötrakten?

Mackz

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
-
Någon som vet ett bra ställe som man kan öva på wheelisar och sånt utan att störa eller bli störd av någon?? Helst i närheten av Malmö/Trelleborg/Vellinge ungefär.

finns inga hel öde platser om man inte vill beträda privat mark.

Där finns ett par ej så trafikerade rakor som funkar bra. Kör med oss på en onsdag så ska jag berätta.

Mr K

Hallden2004 skrev:
Någon som vet ett bra ställe som man kan öva på wheelisar och sånt utan att störa eller bli störd av någon?? Helst i närheten av Malmö/Trelleborg/Vellinge ungefär.

lockarpsrakan e perfekt för sånt :tummenupp

Mr K skrev:
finns inga hel öde platser om man inte vill beträda privat mark.

Där finns ett par ej så trafikerade rakor som funkar bra. Kör med oss på en onsdag så ska jag berätta.

Mr K

Får göra det, såg att ni håller till i staffanstorp. Känner du till gänget från s-torp jocke, niklas, andy mfl, dom som kör motard ibland och r-hoj ibland. Har kört med dom ngn gång eller det är samma församling ni tillhör kanske??

Hallden2004 skrev:
Får göra det, såg att ni håller till i staffanstorp. Känner du till gänget från s-torp jocke, niklas, andy mfl, dom som kör motard ibland och r-hoj ibland. Har kört med dom ngn gång eller det är samma församling ni tillhör kanske??
Vet ej. Vi samlas onsdagar på statoli ....

Hallden2004 skrev:
det finns en stor plats där framför malmö högskola (teknik & samhälle).. den e stor o isolerat..den passar för stunt som stoppis o liknande ..men för wheelisar kan det beror på din hastighet..annars finns en lång streck bredvid denna platsen..kör ditt o prova !!!

Hallden2004 skrev:

Där finns en skit bra raka ute vid klagshamn, där bor inte en käft!
Jag var där idag och wheelade sönder min reg plåt :tummenupp

Det ligger vid det gammla kalkbrottet.

Vissar gärna var det ligger pm så kör vi ditt.

Maverick_ou812 skrev:
Du skojjar.... Kunde du verkligen montera reg plåten så nära marken? :hihi

Jasså, du ligger i o tjyvtränar, fuskis....

Tränar gör jag iaf det är bara att hänga på, så kan vi ta med videokammeran för debrifing. (eller mest för att köra dina i slowmo) så vi hinner se när hjulet lyfter :hihi

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8