Jag har faktiskt aldrig träffat en kille som blivit så kränkt över att ha blivit nobbad som du. Kom över det, det är liksom ett halvår sen nu.![]()
...jag blev kränkt för att det visade sig att du inte ens var en tjej...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har faktiskt aldrig träffat en kille som blivit så kränkt över att ha blivit nobbad som du. Kom över det, det är liksom ett halvår sen nu.![]()
...jag blev kränkt för att det visade sig att du inte ens var en tjej...
Risken är stor att filerna du räddar skriver över filerna du ska rädda, dvs sitter du med skägget i brevlådan iaf.Äsch, det är väl bra om det är stake i åtminstone en av oss.
On topic, om nån mot förmodan läser tråden och har koll: Nu har Recuva hittat alla filer, men nu ska jag ange vart de ska återställas. Det är 279 GB, och jag vill ju peka tillbaka dem till min externa hårddisk igen, men då frågar programmet om jag är säker och säger att det kan minska risken för lyckad återställning.
Törs jag göra det ändå, jag har ju återställt för att jag kastade filerna, inte pga nåt problem/crash. För min vanliga hårddisk har inte det utrymmet så det är inget alternativ.![]()
Äsch, det är väl bra om det är stake i åtminstone en av oss.![]()
Äsch, det är väl bra om det är stake i åtminstone en av oss.
On topic, om nån mot förmodan läser tråden och har koll: Nu har Recuva hittat alla filer, men nu ska jag ange vart de ska återställas. Det är 279 GB, och jag vill ju peka tillbaka dem till min externa hårddisk igen, men då frågar programmet om jag är säker och säger att det kan minska risken för lyckad återställning.
Törs jag göra det ändå, jag har ju återställt för att jag kastade filerna, inte pga nåt problem/crash. För min vanliga hårddisk har inte det utrymmet så det är inget alternativ.![]()
Jag använde det här programmet http://www.piriform.com/recuva som cEf tipsade om på s 1 i tråden.
Jo, men du skrev även i tråden att det programmet inte hittade några filer, sen nästa inlägg var allt hittat?
Sitter själv med ett minneskort där jag inte hittar filerna som är raderade, recuva hittade inget, tänkte om det fanns någon extrafunktion.![]()
Bland det som ligger på USB-disken finns dina filer eller det som finns kvar av dem. Fick tillbaka 80 GB musik på samma sätt och måste provlyssna varje mp3:a, ca 50% funkar hittills.Men GAAHHH det här verkar vara straffet för alla mina synder.
Jag lånade ett USB på 240GB. Nu har recuva återställt 76 låtar och USBet är fullt!! 41630 filer återställdes inte. :mad
Vad ska jag göra nu då?
Bland det som ligger på USB-disken finns dina filer eller det som finns kvar av dem. Fick tillbaka 80 GB musik på samma sätt och måste provlyssna varje mp3:a, ca 50% funkar hittills.
Men GAAHHH det här verkar vara straffet för alla mina synder.
Jag lånade ett USB på 240GB. Nu har recuva återställt 76 låtar och USBet är fullt!! 41630 filer återställdes inte. :mad
Vad ska jag göra nu då?
240GB usb....76 låtar.....fullt.....
Hmm...det är inte ett 240GB usb du har lånat![]()
Finns det ens 36000 låtar man inte får exem i öronen av?
Du hade alltså både DiLeva och Anna Book på din hårddisk?
240GB usb....76 låtar.....fullt.....
Hmm...det är inte ett 240GB usb du har lånat![]()
Jösses, jag undrar om det är mest påfrestande att vara förvirrad tjej eller att behöva ta hand om dem.
/
Mansgris
provade installera Itunes för 100 år sen, det var ju värsta viruset, lycka till med filerna.
edit: du kan inte vara kräsen vad gäller musik då du har så mycket musik![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |