Återställa raderade filer från papperskorgen eller ta självmord?

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Arrgghhh!
Innan jag förklarar, kan vi enas om att Itunes är farligare än talibaner, mer irriterande än rethosta samt lika lätt att avstå från som choklad? :huvet:huvet

Sen kan vi även enas om att jag är dum i huvet, men iallafall:
Jag har mitt musikbibliotek på en extern hårddisk, och eftersom burken är bärbar pluggar jag bara i den ibland. Nu iallafall efter att laddat ner nån nyare variant av Itunes så skulle jag byta lite låtarpå min ipod. Jag importerade alla låtar genom att markera musikmappen och dra in i Itunes. Alla låtar landade dubbelt så jag markerade dem i Itunes och deletade. Sen tömde jag papperskorgen. Nu verkar det som att Itunes även tagit med sig allt i musikmappen för mina 36000 låtar är gone, puts väck.

Kan jag rädda dem? Eller måste jag börja lyssna på P1? :gnissla

Men helvete Anna den var inte kul :(

Nä lätt deppigt. Men jag har ju alltid drömt om en prins på vit springare som kommer och räddar mig, borde inte han ta och dyka upp nu? Mer i nöd kan man knappast bli?

Om jag inte är helt fel ute så finns det väl program för att rädda just raderade filer. Iom att du tömmer papperskorgen så tar du ju inte bort filerna från disken utan ändrar , typ indexet eller hur det var. Borde gå att rädda.

Om jag inte är helt fel ute så finns det väl program för att rädda just raderade filer. Iom att du tömmer papperskorgen så tar du ju inte bort filerna från disken utan ändrar , typ indexet eller hur det var. Borde gå att rädda.

App app app! :mattias
Du kör grön springare, inte vit, inte komma här och försöka lura mig.

Skoja, men jo, men när man googlar får man tusentals svar, jag törs inte ge mig på nåt av dem själv. Plus att egentligen vill jag mest backa bandet, om jag får tillbaka dem till papperskorgen så är det alla låtar i en salig röra, sen ska de tillbaka till respektive skivmapp, under rätt artist också. :zpy 36000 sorteringar. :brinnerup Vi ses nästnästa säsong. :näsblod
Jag vill undo liksom. :)

Ta livet av sig. Begå självmord.

Då förstår du hur upprörd jag är när jag till och med sjabblar med grammatiken! :näsblod

Last edited:
Äh, det är bara ettor och nollor. Arkivet behövde säkert rensas ändå. Fuck it, liksom.

Nä lätt deppigt. Men jag har ju alltid drömt om en prins på vit springare som kommer och räddar mig, borde inte han ta och dyka upp nu? Mer i nöd kan man knappast bli?

Funkar en vit gixxer?

Det första du ska göra är att låta datorn vara, surfa inte eller något för risken finns ju att den börjar skriva över dina låtar.

Sen laddar du ner och bränner ut DigiWiz MiniPE boota sen på skivan och kör antingen Getdata back ntfs eller Getdata back FAT32 så ska det nog lösa sig. :)

Annars har jag mkt Lundell som du kan få. ;)

Du kan få lite musik av mig

Bifogat

• mixtape-lugnt-men-svngit_32630477.jpg
    mixtape-lugnt-men-svngit_32630477.jpg
    97.5 KB · Visningar: 51
Funkar en vit gixxer?

Det första du ska göra är att låta datorn vara, surfa inte eller något för risken finns ju att den börjar skriva över dina låtar.

Sen laddar du ner och bränner ut DigiWiz MiniPE boota sen på skivan och kör antingen Getdata back ntfs eller Getdata back FAT32 så ska det nog lösa sig. :)

Annars har jag mkt Lundell som du kan få. ;)

Funka mikke bra med giXXer. Men jag har ingen brännare, funka icke alls då. :död
Fler förslag? :gnissla

Du kan få lite musik av mig

: arsele

Last edited:
Om du är riktigt snäll så kan jag skicka en kartong med bränd skit från de första åren jag hade DC och laddade allt bara för det fanns,tror nog du finner några guldkorn bland de. :)

Bara du inte tycker jag är en av alla dryga här då,skenet kan bedra.....

Henrik

Som någon skrev! Rör inte hårdisken om du ska använda något återställningsprogram.. ju mer den snurrar ju mindre kan du rädda..36000 låtar... över hundra g som försvann..:gnissla

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park