Återpresentation

nä jag ger upp, flejma på ni andra, måste nana ska upp tidigt idag:huvet
Trådskaparen behöver ju absolut inte försvaras med sin vassa tunga, hon gör ett utmärkt jobb själv.
Det är bara vansinnigt kul att du klagar på hennes svenska när du själv i den här tråden inte har åstakommit ett enda korrekt skrivet inlägg.

Till MissHelly, jävlar vad jag skulle vilja ge dig... :tuttar

Det bästa med att ha sådär mycket botox i ansiktet är att man inte behöver ha hjälm när man åker MC. :fakta

Det var lite nevöst i början :skrapa-foten-i-sanden
men det klicka tillslut :blyg

*lol*
Strålande. :yoparty

Fast jag har bara 78 kvm, tjänar mindre än 10 miljoner, har aldrig suttit i fängelse, gillar inte att sova på soffan och hatar att diska och städa.

Du kan inte tänka dig att pruta lite på kraven?:gnissla

Å andra sidan är jag skitsnygg så några posters lär inte behövas och Rosenströmlåtarna är på gång. Eftersom jag är man så lär jag väl få bestämma vart jag sover. Passar det inte får du väl sova på soffan med din håriga dreglande tjej.:yoparty

Det bästa med att ha sådär mycket botox i ansiktet är att man inte behöver ha hjälm när man åker MC. :fakta

Eftersom botox är ett nervgift som verkar på så sätt att muskeln slappnar av och förlamas, känns det inte särskilt aktuellt att injicera det i ansiktet. Botox formar, förstorar eller förminskar ingenting på något vis.
Men man kanske skulle kolla upp om man inte kan få sig en shot i ringmuskeln istället.

Eftersom botox är ett nervgift som verkar på så sätt att muskeln slappnar av och förlamas, känns det inte särskilt aktuellt att injicera det i ansiktet. Botox formar, förstorar eller förminskar ingenting på något vis.
Men man kanske skulle kolla upp om man inte kan få sig en shot i ringmuskeln istället.

Om du väljer mig behöver du inget muskelavslappnande i ringmuskeln för min e så liten ändå... :tummenupp

Det blev minsann ett riktigt svårt val detta. Men man ska ju sparka på de som redan ligger ned sägs det... *sneglar mot ShadowR1der*

Öhm, ja, så kan man ju också presentera sig. Nu ska jag ut och köra,haha, lycka till med raggandet grabbar.:arsele

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park