Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
DP skrev:Är det inte en Dainese butik som ligger på Svea?? Bredvid KTM i gamla Smart lokalen eller finns det en annan???
Cervantes skrev:Även Din Mc säljer a-stars om du é norr om stan.. dock simplast att höra med grahns först om dom tar in den eller inte.. annars är det nog lättast att ta den från tyskland eller nått..
Faizty skrev:Är grahns bara en leverantör? ser att lelle har jackan på sin hemsida, men frågan är om man kan gå till mcvaruhuset och beställa jackan eftersom dom har alpinestar. (jackan finns på grahns hemsida)
Cervantes skrev:Ja grahns är svenska importören av a-stars b la så har dom den så är det inga problem för nån av butikerna som handlar av grahns att ta hem den till dig![]()
Jag köpte mitt skinnställ från en kille. (det är damställ)DP skrev:tinatjejen in da house:
Ser ut som en tjejjacka ju
Det verkar Grahns också tro då den står under dam i textil & herr i läder, men det är väl så att grabbar ska lukta läder eller???? Seriöst om det är en damjacka visar det sig när man provar då Alpinestars damjackor brukar vara väldigt formsydda (get my point??) så se till att prova den så du inte köper grisen i säcken....
DP says: Tror nog Faizty vågar åka i "tjejjacka" om han vill......
TinaTjejen skrev:Ser ut som en tjejjacka ju![]()
Med de där snirkliga bokstäverna..
DP skrev:Alpinestars damjackor brukar vara väldigt formsydda (get my point??) så se till att prova den så du inte köper grisen i säcken....
DP says: Tror nog Faizty vågar åka i "tjejjacka" om han vill......
Faizty skrev:2024683Själv är jag faktiskt så universal att jag behärskar konsten skrivstil!
Vart uppe på lelles o provat den nu, dock hade dom endast i rött så det blev inget köp. Mest irriterande är att alla tillverkare verkar tro att lång=fet, är man över 190 cm och normal bygd är det omöjligt att hitta nåt som passar runt om också. Beställt en Large nu på mc-vauhuset har rätt höga handskar så den får va några cm. kort i ärmarna, bara skydden sitter på plats så! men irriterad blir man!
Eey det var ju denna jag rekomenderade till dig i nån tråd för ett tag senFaizty skrev:2020498sitter och tänkte beställa den här jackan, men har dålig koll på återförsäljare för alpinestar, nån som vet nån sida eller en butik i stockholm? mcvaruhuset verkar inte ta in denna jacka?
hjälp mig! måste få klämma på den snart!
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|