Återförsäljare till cagiva mito

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
Hallå där!

Nu är det så att jag krashade med min hoj och nu ska jag få lite försäkringspengar så småningom..

Jag har kikat på lite olika hojjar, men lutar mest åt en cagiva mito för tillfället. Är det någon som har kunskaper om hur det är att få tag på delar å dyligt till dom?
Jag bor ju i Västernorrland, någon som vet om det finns någon man kan vända sig till vid eventuella problem?

Är tacksam för svar snarast :)

M.V.H ///Andreas Gradin

*Foxen* skrev:
Hallå där!

Nu är det så att jag krashade med min hoj och nu ska jag få lite försäkringspengar så småningom..

Jag har kikat på lite olika hojjar, men lutar mest åt en cagiva mito för tillfället. Är det någon som har kunskaper om hur det är att få tag på delar å dyligt till dom?
Jag bor ju i Västernorrland, någon som vet om det finns någon man kan vända sig till vid eventuella problem?

Är tacksam för svar snarast :)

M.V.H ///Andreas Gradin

Vänta på r6an istället! ;) Annars har "Extremnatha" en sån kan ju fråga henne... ha d fint killen... å akta dig för djur nu! :fyllisar

rozen skrev:
Vänta på r6an istället! ;) Annars har "Extremnatha" en sån kan ju fråga henne... ha d fint killen... å akta dig för djur nu! :fyllisar

Känns som om jag inte klarar en sommar utan hojåka! Har varit utan hojjen i ca 2veckor nu och kört lite vespa under tiden... Kan bara säga de att jag håller på att bryta ihop redan nu! Så en hoj måste jag ha i sommar också! :tuttar

Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Ny 500-kubiks retro från Honda