Återförsäljare för Oxtar...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jag letade som tusan på mässan efter stövlarna på bilden nedan. Jag hittade inga, samt engagerade mig föga då det var sjukt mycket folk överallt.

Jag vill ha en åf som kan fixa just de blå stövlarna. Jag vill gärna kunna åka dit, eftersom jag aldrig har provat storlekarna. Jag har fått berättat för mig att stöveln ska vara bra, därför vill jag köpa denna. Eller iallafall titta närmare.

Ge mig tips.

oxtar_tcs_sport_blue.gif

Oves i olofström har väl oxtar om dom inte slutat med dom sedan i somras iaf.
Men sedan hur långt du har till olofström är ju en annan sak, en annan har ju sådär styva 10mil.
//Tobbe

kolla med duells (fanns även på mässan om jag inte missminner mig) ... de är väl generalagenten i sverige. Blåa tror jag inte att det tass in i Sverige men du kan ju alltid prova storleken här och köpa utomlands där alla färger finns.

duells

hållundan skrev:
Jag letade som tusan på mässan efter stövlarna på bilden nedan. Jag hittade inga, samt engagerade mig föga då det var sjukt mycket folk överallt.

Jag vill ha en åf som kan fixa just de blå stövlarna. Jag vill gärna kunna åka dit, eftersom jag aldrig har provat storlekarna. Jag har fått berättat för mig att stöveln ska vara bra, därför vill jag köpa denna. Eller iallafall titta närmare.

Ge mig tips.

oxtar_tcs_sport_blue.gif

Johans Mc i Göteborg säljer Oxtar!

Dom säljs på Honda center, Johans som någon skrev innan sen tror jag att yamahacenter har dom också men det är jag inte helt hundra på...
detta i gbg då alltså.

Långa farbron skrev:
Men hade dom inte messpriser då ? :rolleyes:

*intern-skämt*
Hahaha, jag köper fan inte om jag inte får messpris :)

Tack för era tips, jag ska researcha lite. Grejen är som sagt, på de ställen jag sett Oxtar, har inga blå funnits. Nåväl, det löser la sig.

jag vill minnas att stigefelts i anderstorp hade blåa oxtar hemma när jag var där för en vecka sedan.. men jag är inte helt säker. Ring och hör :)

Jopp, har nu beställt ett par Oxtar TCS Gore från Lasses Garage i Halmstad. Det fanns visst inga blå i Sverige alls, enl. Duells. Men men, det blev ett par svart/silver. Det får duga.

Fasen va stora i storleken de var.

red_ninja skrev:
Sjysst, vad fick du ge för dina?? ja gav 2200:- ute i hisings backa, /pete
2190 :- Tror jag att priset landade på. Det är helt ok tycker jag.

Stöveln är bra och så eller? Den kändes jäkligt go. Trots den för stora storleken jag testade.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien