Återförsäljare av Berik ställ????

• Thread starter Thread starter Davidk
  • Start date Start date

Davidk

Guest
Jag har sökt efter butiker i sthlm som säljer berikställ men har inte hittat någon.
Är det nån som vet vilka som säljer Berik? Vore tacksam för svar. :tummenupp

Köpte mitt 3213 från http://www.fc-moto.de/ i tyskland..
Beställde på en torsdag fick det tisdagen efter, gick sjukt snabbt tyckte ja... :tummenupp fördel är ju om du provar ut storlek här hemma först...

MC-Varuhuset säljer Berik och säkert flera andra också eftersom det som tidigare sagts är Duells som är generalagent.

hagmanR skrev:
2538710 Köpte mitt 3213 från http://www.fc-moto.de/ i tyskland..
Beställde på en torsdag fick det tisdagen efter, gick sjukt snabbt tyckte ja... :tummenupp fördel är ju om du provar ut storlek här hemma först...
Men jag hittar ingen butik som har berikställ!!! mcvaruhuset har slutat med berikställ jag ringde precis

Hur är det med moms när det beställs utanför sverige? hur går betalningen till? funderar på att köpa komplett uppsättning m.a.o. stövlar, hjälm och ställ men om man åker på 25% i tullen blir det ju ingen rolig surprice.... är även 198cm lång så jag antar att jag måste prova innan beställning men hur många åf finns det i lilla Arvika som har ställ hemma? gha...

Corpze skrev:
2538737 Hur är det med moms när det beställs utanför sverige? hur går betalningen till? funderar på att köpa komplett uppsättning m.a.o. stövlar, hjälm och ställ men om man åker på 25% i tullen blir det ju ingen rolig surprice.... är även 198cm lång så jag antar att jag måste prova innan beställning men hur många åf finns det i lilla Arvika som har ställ hemma? gha...

du åker inte på ngn tull om du köper inom EU

Davidk skrev:
2538688 Jag har sökt efter butiker i sthlm som säljer berikställ men har inte hittat någon.
Är det nån som vet vilka som säljer Berik? Vore tacksam för svar. :tummenupp
Bugga hit o tjakka en berikstall:tummenupp

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla