Åtdragningsmoment Honda VFR750 -86

zilog

Mr. Hardtechno
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
RSV1103R -02 Magnesium, VW Polo 1.4 GTI -97
Hej hej igen, i all min visdom har jag lyckats skära min gamla motor i viffern medelst idioti, och nu behöver jag veta lite olika åtdragningsmoment till den "nya" motorn jag har köpt. Jag har beställt verkstadsmanual, men då denna är restad och jag inte har obegränsad mektid frågar jag här.

Skulle gärna vilja veta moment till: svänghjulsbulten och alla fästbultar till ramen.

Tackar ödmjukast och hoppas på snabbt svar så jag kan ge mig ut och hjula sönder denna motorn med ;)

zilog skrev:
Hej hej igen, i all min visdom har jag lyckats skära min gamla motor i viffern medelst idioti, och nu behöver jag veta lite olika åtdragningsmoment till den "nya" motorn jag har köpt. Jag har beställt verkstadsmanual, men då denna är restad och jag inte har obegränsad mektid frågar jag här.

Skulle gärna vilja veta moment till: svänghjulsbulten och alla fästbultar till ramen.

Tackar ödmjukast och hoppas på snabbt svar så jag kan ge mig ut och hjula sönder denna motorn med ;)

Med en sån hoj så skulle jag vidga bekantskapskretsen lite.
Gå med i VFRdiscussion.com och fråga på det versionsspecifika forumetTidiga modeller så ökar du chansen för ett svar med 1000%.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D