Åsså måste jag rekommendera...

Swedie skrev:
2608290 Iofs... optimalt vore ju iaf en sväng som går från tight till öppen och sträcker sig hyffsat långt samt plan asfalt... hmm.

Ut ur startkröken på Knudan...:tummenupp

sandstream skrev:
2608182 Liknar den här :)

Yes I like! Den var ännu värre! Men stilen densamma: in med knät, ner med huvudet, bakhjulsdrift - inte sladd = snabbt!!
Mums

Last edited:
Okej! Skit ner er :D det finns lite tillfällen då, men MotoGP-banorna är väääldigt annorlunda mot våra små korta gokartsvängar vi har här i Sverige.

Swedie skrev:
2609813 Okej! Skit ner er :D det finns lite tillfällen då, men MotoGP-banorna är väääldigt annorlunda mot våra små korta gokartsvängar vi har här i Sverige.

Om du vill vara riktigt macho kan du ju dra en sådan fetsladd i snabb-högern på falkenberg.
Visst är det ont om snabba svängar på svenska banor, men några stycken finns ju iaf.

oFFkeFF skrev:
2609822 Om du vill vara riktigt macho kan du ju dra en sådan fetsladd i snabb-högern på falkenberg.

och sedan låta den gå över i en cool drift åt andra hållet över krönet!!
Vill se!

gixxer-rules skrev:
2610558 hehe.. fick min bok idag! Glömde den dock på jobbet!! :huvet

Tyvärr så är den nog borta imorn. Inom några dagar har din sekreterare sagt upp sig och till våren ligger hon och jagar varvtider på Sviesta! Så bra är boken.

säg inte så.... måste jag nog åka å hämta den... :tummenupp
nazurro skrev:
2610575 Tyvärr så är den nog borta imorn. Inom några dagar har din sekreterare sagt upp sig och till våren ligger hon och jagar varvtider på Sviesta! Så bra är boken.

Vet att jag sedan tidigare utmålats som en Biaggi-hatare, vilket är helt fel, så jag kan väl lika gärna skriva det här också :D

Har bara hunnit dryga 70 sidor i boken och Biaggi har bara varit med två gånger och i båda fallen som exempel på hur man inte ska göra.

nazurro skrev:
2608557 Jag beställde från Adlibris för ca 2 veckor sedan och fick rätt bok. Vid det tillfället var det iofs rätt omslagsbild på deras hemsida. Men samma ISBN avgör ju saken, det är samma bok. Tittar du på bilden så står det ju något annat. De måste ha blandat ihop omslagsbilderna bara.

Nu är det fixat hos www.adlibris.se:tummenupp
>>
Hej,
Tack för ditt mail!
Tyvärr verkar det som att vi har fått fel bild från vår leverantör. Vi har dock tagit bort bilden nu så att den inte ska vilseleda fler.
Varmt välkommen åter!
Med vänlig hälsning
AdLibris/Nina
<<

Dal-Mausen

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...