Åsikter om Scorpion Slip-on

Sundelin

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2006
Hoj
Z750 -04 Röd
Kikar lite på Scorpions slip-on men vill gärna höra vad ni har att säga om dem. :va

Gött grovt ljud, inkluderad dB-killer, livstids garanti och vurpersättning (du får köpa ett nytt system för halva priset om du pajar det vid en vurpa el.dyl.), What more can I say? Jo, snygg finish och bra pris. Ett säkert köp alltså.

Hade ett sånt på min förra hoj. Bra skit:tummenupp

Gött grovt ljud, inkluderad dB-killer, livstids garanti och vurpersättning (du får köpa ett nytt system för halva priset om du pajar det vid en vurpa el.dyl.), What more can I say? Jo, snygg finish och bra pris. Ett säkert köp alltså.

Nja,, alla modeller har inte DB med,, mitt till R1 -05 har inga som förljer med,, men dom e snygga o låter gott... sen med Y-pipe som tar bort katten så går hojen kanon.... :tummenupp

Dom ska dock säljas för man kan inte ha dom på tävling störigt nog,, det är 1Db på banorna känns det som,,, Kan lika bra köra med elhojar då ju...

Dom ska dock säljas för man kan inte ha dom på tävling störigt nog,, det är 1Db på banorna känns det som,,, Kan lika bra köra med elhojar då ju...

Eller tryck dit en dB-killer.
Med dem nere i runt 95 dB vilket är lägre än org.

Har ett race- slipon på min Bandit, låter svinbra! Dovt och pulserande på låga varv och som ett stridsflyg på höga när man drar på i tunnlar och viadukter. Barnen gråter.

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back