jesseboy
O med veten sär skrivare
JAg har lusläst forumet och använt sökfunktionen, finns några trådar om 620:n, men mest jämförande.
Vad säger ni som vet, Hur är eg. 620:n som supermotard?
Ganska bra, verkar den allmänna åsikten vara, men finns det nån som kan ge ett mer utförligt utlåtande?
Känns den tung som en kossa? Hur känns motorn?
Vet att det finns bättre alternativ för gocartbana, men de är oftast även dyrare. Ni som vet, skriv gärna argument för/emot så kanske jag kan bestämma mig nån gång.

Vad säger ni som vet, Hur är eg. 620:n som supermotard?
Ganska bra, verkar den allmänna åsikten vara, men finns det nån som kan ge ett mer utförligt utlåtande?
Känns den tung som en kossa? Hur känns motorn?
Vet att det finns bättre alternativ för gocartbana, men de är oftast även dyrare. Ni som vet, skriv gärna argument för/emot så kanske jag kan bestämma mig nån gång.

