Åsikter om KTM SC 620

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Ort
I skogen - på riktigt
Hoj
söker byggprojekt
JAg har lusläst forumet och använt sökfunktionen, finns några trådar om 620:n, men mest jämförande.
Vad säger ni som vet, Hur är eg. 620:n som supermotard?
Ganska bra, verkar den allmänna åsikten vara, men finns det nån som kan ge ett mer utförligt utlåtande?
Känns den tung som en kossa? Hur känns motorn?
Vet att det finns bättre alternativ för gocartbana, men de är oftast även dyrare. Ni som vet, skriv gärna argument för/emot så kanske jag kan bestämma mig nån gång.

:banana
 
Skitbra! :D Duger det utlåtandet ? Den är lättare än många andra fullvuxna motarder och med helsystem och annan fugge, så går den riktigt fint. Beprövad motor utan några större svagheter.
 
TomK skrev:
Skitbra! :D Duger det utlåtandet ? Den är lättare än många andra fullvuxna motarder och med helsystem och annan fugge, så går den riktigt fint. Beprövad motor utan några större svagheter.

Ok, tack för svaret. :tummenupp
Kanske blir en sån, då... :va
 
En kompis är intresserad av en 620 SC och jag har snart en Husa Fs650e så den naturliga frågan blir hur de står sig mot varandra?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top