Åsa eller GSXR1100R KM på Knudan

Jag tror att

• Antal röstningar
    0

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Brink & Mats kommer att dominera, Oscar & Jalle ligger väl i mitten, men Åsa & Jag då?

Hur många varv?? Iom att Åsa startar rätt bra så ligger nog Micke pyrt till för varvning om det är 16 varv eller mer. Annars räcker det nog med att Åsa vinner. Det ska hon göra så länge hon inte drabbats av vurpnoja...

Madhonda skrev:
Ja...och jag röstar på Åsa... rakt av...hon vinner...!!! :tummenupp

Sorry Micke!! ;)
Inte många supporters här inte :(

Tänk på oddsen, Åsa är förkyld & har hjärnskakning, jag har nya slicks på, på KM i våras så blev hon nästan varvad av mig, jag kan när jag vill men jag vill inte så ofta som jag borde kunna.

Madhonda skrev:
Vad pratar du om egentligen........ :eek: hur gammal va du sa du...??? ;) :D
Att vinna såklart, Åsa har kört snabbare än mig nu på dom senaste träningarna, men så va det det här med att komma i mål, min enda chans verkar vara om Åsa vurpar, det ser altså ganska lätt ut att vinna över henne.

:crash

41 år är jag och kan en massa partytrix :D

GSXR1100 vinner för att han är man (nåja :rolleyes: ) och män kör bättre än kvinnor. Det vet väl alla. :)

Micke, du kan ju inte rösta i din egen "poll" :fatta!

Edit: Jag vet att du kommer att vinna stort över mig, men låt mig få njuta segerns sötma i denna poll i allafall (hi, hi - det rimmade t o m)

Bifogat

• micke poll.jpg
    micke poll.jpg
    15.8 KB · Visningar: 284
Last edited:
Det är väl inget viktigt, det viktiga är vem som lånar mig däckvärmare när huvudsponsorn inte ska filma för en gångs skull.

Vem vill bli ny fulsponsor?

Jalle skrev:
Det är väl inget viktigt, det viktiga är vem som lånar mig däckvärmare när huvudsponsorn inte ska filma för en gångs skull.

Vem vill bli ny fulsponsor?

Ska du till Åsen nästa helg? För en dyr peng kan du få leasa mina värmare då :)

Pris: en lättöl

Det här var ju skitsvårt. Det är alltså en hel distans vi snackar om, det har jag aldrig sett Åsa köra, å andra sidan har jag endast sett GSXR1100R vurpa på elmoppe så där är ju också referenserna lite smala.
Det får bli övrigt, innebärande att ingen kommer i mål.

Chrille skrev:
Hur många varv?? Iom att Åsa startar rätt bra så ligger nog Micke pyrt till för varvning om det är 16 varv eller mer. Annars räcker det nog med att Åsa vinner. Det ska hon göra så länge hon inte drabbats av vurpnoja...
12 varv kör vi, detta är min sista chans att visa var skåpet skall stå, sen vankas det en hel vinter med glamor & kändismingel eller nederlag & fyllevingel :crash

GSXR1100R skrev:
12 varv kör vi, detta är min sista chans att visa var skåpet skall stå, sen vankas det en hel vinter med glamor & kändismingel eller nederlag & fyllevingel :crash

Klart att du vinner, annars blir du ju så deppig å lissen. Och det vill vi ju inte :eek:

Åsa #96 skrev:
Klart att du vinner, annars blir du ju så deppig å lissen. Och det vill vi ju inte :eek:

Xeno taktik är att favoritisera andra för att lugna sig själv, Åsa är bäst och kommer inte all klota i hårnålen på 3:e varvet...

GSXR1100R är tjock, talanglös och feg, han borde mata duvor i stadsparken istället :fakta

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025