Tja, först av är jag medveten om att min stackars CB750 1995a nog inte kvalificerar sig som sporthoj, men den är mer streetfighter än retro redan efter ett par modifikationer med blinkerrs, lyse, egen bakskärm etc.
MEN, jag har svårt att få tag i ett bra avgasystem till den, har kikat mycket på Vance & Hines Megaphone, men hör och häpna Motospeed har inga i lager och vet inte när dem får...
dom varnade för att det kan/kommer ta månader. Dom har dock ett för årsmodel 91-92, varav jag då behöver ett 92-. Så min fråga lyder, är det någon som vet hur stora och i såfall vilka skillnader det är emellan dessa modeller? Bara lite modifikationer eller är det helt olika motorer?
Även om någon har tips om andra 4-1 system som hade passat är jag mycket tacksam för!
Tacksamför svar, nybörjaren.
dom varnade för att det kan/kommer ta månader. Dom har dock ett för årsmodel 91-92, varav jag då behöver ett 92-. Så min fråga lyder, är det någon som vet hur stora och i såfall vilka skillnader det är emellan dessa modeller? Bara lite modifikationer eller är det helt olika motorer?
Även om någon har tips om andra 4-1 system som hade passat är jag mycket tacksam för!Tacksamför svar, nybörjaren.