Årsmöte SMC-Uppsala 19/10

:rofl :rofl :rofl

Man kan väl säga att det är så ja.. (Syftar på Taz citat).
Hinner inte med att vara på två ställen samtidigt...
 
Ja vilken tid kära vänner ska ni ha väckning, KortstubIna den allmänna väckarklockan ställer sig till förfogande!!!
 
Tyvärr sitter jag hemma med barnen medans frugan gör stan med spenderbyxorna annars hade jag gärna kommit.
 
kortstubina skrev:
Ja vilken tid kära vänner ska ni ha väckning, KortstubIna den allmänna väckarklockan ställer sig till förfogande!!!
10.00 blir bra för mig. :tummenupp :crash
 
Ser ut som att vi får det traditionella snöovädret även till det här årsmötet.. :brynad
Jag tar hojen iaf.. :rock
 
Äh, jag käkar frukost precis och det är Superbike och senare MotoGP på TV (och slut på videoband att spela in med)... :rolleyes:
 
Tack alla medlemmar som gjorde 2003 års årsmöte riktigt bra.
:tummenupp
Vi välkomnar JoS, Kryptoniten, Taz och Bluegreengrey in i styrelsen.
Taz är numera sammankallande och språkrör för Rörkengruppen gentemot styrelsen.
Nu börjar arbetet med att få kommande säsongs verksamhet att toppa den gångna. :banana
/Ordis
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top