Års film

Schöööön film!

Standardfrågan.. vilket program har du använt?
 
Mina två tummar upp! Bra jobbat!

/tvålen
 
Schöööön film!

Standardfrågan.. vilket program har du använt?

Hehe gick ner på byn å "köpte" Adobe premiere pro 2.0:gnissla
funka riktigt bra, lite krångligt från början;D men har använt Adobe premiere sedan 6.0 fanns:tungan
Men de finns så mkt att lära sig om det programet så att man blir alldrig fullärd. Finns inte nån möjlighet att man kan använda det full ut...:tummenupp
 
Ja det var fan det mest underhållande jag sett här på SH på LÄNGE!!! + att det fick mig att bestämma mig för att fortsätta köra cross (trots att läkarna inte håller med), ska nog bli lite isåkning VÄLDIGT snart:)

:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp för filmen! Keep it up:yoparty
 
tackar tackat:kär

vintern är inte slut än, det kommer nog hinna med nån film till kanske:rolleyes:
Men annars så får vi se vid den hära tiden nästa år om det komma någon ny film då:D
 
Glatt att se allt lekande i snö och grus med motarder och endurohojar! Skitkul! :tummenupp
 
Klart kul film...en lättnad att den inte innehöll nån hiphop...blir lite anti på sånt!
:tummenupp
 
Nice, I like!

Grym film! Man kanske ska ta o flytta upp till norrland istället :yoparty
 
Vilken bra film! :tummenupp

Snöbilderna var särskilt härliga! Den nerstrypta v8an va hård. Hoppas vi får se fler filmer!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top