Års film

måste säga att de är en jävla tur att SH.com finns.. annars skulle man inte ha den här sköna möjligheten att få ta del av vad andra i sverige pysslar med när de gäller det gemensamma intresset :D ROCK ON GUYS!!

Härlig film ni har fått ihop. Ni är duktiga på att köra och era förutsättningar med sand och grus och allt är ju avundsvärt. Snön kan ni dock behålla för er själva, norrlänningar :tungan

Precis en sån här film jag behövde se, funderar på om jag ska ha en motard eller sporthoj som mellanhoj. Sjyst film:tummenupp

sjukt go film asså. lite otäck krasch fram mot slutet oxå:/ hoppas de gick bra...

fan va grym!

skulle vilja höra lite motorljud annars mkt bra!

---------

jag vill ut å leka i snön med min med!!!

men den hinner väl töa bort innan jag fått min framaxel

tackar tackar, riktigt roligt att ni gillar filmen min:gnissla
Joo bilen med V8 är riktigt grymm asså:va :tuttar

Tog bara 20h att få ihop filmen:näsblod

Måste säga att det här är en av de bästa filmerna som har publicerats här på SH! En god blandning av underhållning och bus som inte går till överdrift samt ett bra val av musik och grymt berabetat filmmaterial...
Fortsätt med det!
:yoparty

Måste säga att det här är en av de bästa filmerna som har publicerats här på SH! En god blandning av underhållning och bus som inte går till överdrift samt ett bra val av musik och grymt berabetat filmmaterial...
Fortsätt med det!
:yoparty

oj oj oj nu blir jag nästan lite rörd:rolleyes:
det värmer verkligen att ni gillar filmen, då kanske man kan fortsätta att göra film endå;D

vore roligt om vi kunde göra en tråd å sen sammla ihop allt de material man vill ha med å sen slänga ihop en SH film:gnissla :yoparty

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph