Års Fest !!!

Mackan

LÄNGTAR EFTER GOTLAND
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
Kawasaki ultra 250X / Warrior -03
20/8 Årsfesten på HURRICANES MC

Vi drar igång vid 19.00 tills solen går upp. :fyllisar

Det kommer att vara ett riktigt ös med bl.a:

* Tre liveband non stop! :yoparty
* Ölhävning :öl
* Karaoke
* Mat tält
* Tattoo-verkstad :nurse
* Miss Wet t-shirt :tuttar
* Mr Kalsong :banana

...och mycket mer!!!

Biljettpris: Förköp 50:-, vid entrén 80:-

pm:a mig om biljetter !!
El. ring 0739 269 861

GARANTERAT RÖJ !!!!

Jag kommer bara om jag får ställa upp i Mr wet Kalsong.

sven666 skrev:
haha det tror jag med..

Tobbecoolio skrev:
tror nog allt att du kommer va där BARA för att titta på "Mr Kalsong"

Tror gör man i kyrkan. Här på sporthoj vet man. Jag vet att ni gillar att köra 69:an.

Det är helt okej grabbar. Ni får vara med ändå.

:)

Klart som fan att ni ska komma på festen.. kommer att bli ett jävla drag precis hela tiden!

Första Årsfesten kom det mellan 600-700 pers förra året likaså.. så det blir garanterat en fest ni sent kommer att glömma..

mvh robban

(kan även pm:a mej om biljetter...)

robb skrev:
Klart som fan att ni ska komma på festen.. kommer att bli ett jävla drag precis hela tiden!

Första Årsfesten kom det mellan 600-700 pers förra året likaså.. så det blir garanterat en fest ni sent kommer att glömma..

mvh robban

(kan även pm:a mej om biljetter...)

Skulle vara jävligt glad om jag kunde komma ihåg fester jag varit på morgonen efter..................... :rolleyes: :rolleyes:

Lust for Life skrev:
Läs min quote.................!

Står något om en fest man sent ska glömma....right??

Alltså, vore kul att minnas en fest för en gångs skull :tummenupp

Japp,"en fest man minns e en fest som är värt att glömma"

´Ett gammalt inhemskt ordspråk från Berghem.

sven666 skrev:

Det han menar är att han brukar gå på fester morgonen efter men han kommer aldrig ihåg dom. Då kan man ställa frågan: hur vet han att han har varit på en fest på morgonen om han inte kommer ihåg den? Är det någon annan som har berättat för honom att han har varit på en fest? Kan isåfall inte den personen hjälpa honom att komma ihåg vad som hände?

Hmm, mystiken tätnar. :tomten

MrGooFy skrev:
Hmm, mystiken tätnar. :tomten

ingen mystik alls.. ett solklart tecken på fest kvällen innan är huvudet håller på att explodera samtidigt som magen vänder sig in-och-ut och upp-och-ner engång i minuten.. lägg därtill en planlös ångest och blåmärken på samtliga kroppsdelar så.. :tummenupp det har varit fest.

sven666 skrev:
ingen mystik alls.. ett solklart tecken på fest kvällen innan är huvudet håller på att explodera samtidigt som magen vänder sig in-och-ut och upp-och-ner engång i minuten.. lägg därtill en planlös ångest och blåmärken på samtliga kroppsdelar så.. :tummenupp det har varit fest.

Eller så har du blivit rånad och våldtagen...eller fått en flickvän.Sak samma.

sven666 skrev:

Nej nej, du missförstår. Det han säger är att han har varit på en fest morgonen efter. Inte på kvällen. :mattias

MrGooFy skrev:
Nej nej, du missförstår. Det han säger är att han har varit på en fest morgonen efter. Inte på kvällen. :mattias

haha.. hur som helst så kommer det bli en helgrymmefest.... massa aktiviteter o möö supa! hoppas att det kommer så många som möjligt!

mvh robban

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...