Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jaaa, fast att du är en smygkwakkian ser vi ju på din bild...Kurvmakaren skrev:2568060... vänta lite här nu... undrar vem som vann förra året...
Angående våra hojar så... det kan du ju kläcka ur dig nu när du sålt sur-sukkan och bara har Kwakkan kvar. Tänk bara på en sak... vi har socker hemma!och dessutom så vet jag var din hoj står... ingen bra kombination...
CorbenDallas skrev:2569400Jaaa, fast att du är en smygkwakkian ser vi ju på din bild...
Mån tro du myser nu när det står en redig räserkwakk i ditt garage nu va.![]()
Muhahaha... det var ju fusk har jag för migKurvmakaren skrev:2568060... vänta lite här nu... undrar vem som vann förra året...
Kurvmakaren skrev:2569960Äh... jag har täckt över ful-kawwan med en filt från 80-talet... det sticker så i ögonen på en när man kommer ut i garaget...
![]()
Robz skrev:2573140och jag har gällande varvrekord på 33.65![]()
Bingo skrev:2586814Sex minusgrader i morse. Får man ångra sig och rösta på nytt![]()
Alla blir vi visa med tiden... det tar bara längre av denna tid för vissaBingo skrev:2586814Sex minusgrader i morse. Får man ångra sig och rösta på nytt![]()
Av någon anledning har jag tappat lusten att köra på Sturup. Det kan bero på kylan och att det har regnat varje dag i en veckaRobz skrev:2606583Nå?? Hur blir det med detta?
WRT-racing, Landskrona:
0418-13208
...körde i Torsdags... de har helt nya chassien nu. Tiderna är kapade en halv sekund och någon liten 12-åring har numer rekordet på 33.01![]()
Vi måste ju slå det!!!!!
EDIT:
Höör har oxå en väldigt fin bana, med snabba cartar o brutalt fäste....!
Robz skrev:2614513Har legat i hårdträning nu på WRT... och så ÄNDRAR de banan!!![]()
12-åringen har nu det nya rekordet på 35.89, otätt följd av mig på 36.62 - men nu vet jag vem fanskapet är;
Ägarens son som vann Junior SM förra året![]()
Klart vi måste vara bättre än en 12-åring!! När kör vi?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |