Århundradets annons :)

Det har gått inflation i "roliga blocketannonser", i synnerhet såna som denna där en skämtare tycker han är så rolig att han betalar för att lägga ut en annons för att ge honom hans 15 sekunder of fame.. Syftet är givetvis inget annat än att hamna i trådar som denna på forum och på facebook, för ingen tror väl han försöker sälja en scooter..

doens_worksrsss.gif

Sorry folket, jag hade inte ett rätt tydligen..
Jag ska till att börja med lära mej hur man tar skärmdump med paddan... Sen får jag leta upp nån roligare, för att avsluta med att lägga in den i rätt tråd.. :glömdet

Han kanske inte har haft någon trafikförsäkring i två år. Då tickar ju taxan på rätt bra... Och eftersom han inte öppnat sin post på två år har han väl inte märkt det. Gissar jag.

Lätt hänt om man åker på semester en sväng, kan ju vara vadsomhelst som är obetalt så tickar förseningsavgifterna iväg nåt djävulskt. Brukar själv få brev från transportstyrelsen med faktura på 16:- i trängselavgift varje månad och betalar man en dag för sent är det plötsligt 516:- ;)

Och i värsta/bästa fall så följer skulderna med fordonet. Såg nått om att de skulle ändra lagen. Kanske från 1/7.

Nu har jag ju inte läst hela tråden men finns den kvar? Flickvännen behöver nåt att åka på :hej

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...