Årets tredje ONSDAGSKÖRNING 13/4...

Jag, Alexandra och Christoffer är i waxholm nu :-) fin runda via Åkersberga

Hoppas få se många senare ikväll !! :-):krama

Jag bangar idag.. alldeles för osäkert för att sitta å åka från uppsala... Imorn därimot kmr de vara fint och då dyker jag garanterat upp! :tummenupp

Funtar på att dra från jobbet vilken minut som helst, det är sjukt tråkigt här och jag vill köra hoj. ;) Ska ni inåt eller? Ser ut att kanske bli regn här på söder iaf.

Jag bor ju i Farsta o här är vädret ok.
Ser inte ut att bli någe regn..men man vet aldrig.
Tycker ni ska samlas vid skogis ändå så man får säga hej på er ;)

Jag bor ju i Farsta o här är vädret ok.
Ser inte ut att bli någe regn..men man vet aldrig.
Tycker ni ska samlas vid skogis ändå så man får säga hej på er ;)

Sitter på mcd svea nu och det regnar pyttelite. Får se om mulle mfl dyker upp. Kommer oavsett till skogis till 18.

Sitter på mcd svea nu och det regnar pyttelite. Får se om mulle mfl dyker upp. Kommer oavsett till skogis till 18.

Fan dangens hjälte i det här vädret:tummenupp men är duccen verkligen värd att ta ut i sånt här skitväder:va? borde väl bara vara japsare som man kan offra i sånna här förhållanden!:D.

Trist... Kåtemma är inte så förtjust i fuktiga förutsättningar. Hon gillar när det är lite torrare, vilket ökar friktionen. Då njuter hon för fulla muggar. :banana

Jag skippar alltså idag och hoppas på att morgondagens förutsättningar är bättre! :Bugar

Jag bangar ikväll...vädret och nacken är inte på min sida. :(
Tar en repa i helgen istället.

Jag tänkte också köra imorn istället med tanke på vädret. Vad sägs om att köra samlig för körsugna på donken upplands-väsby 18:00 för norrkörning?.

Är sugen på att dra en repa imorn men vet inte vilken tid jag kan vara hemma beror lite på hur mycket det är på jobbet men jag borde kunna hinna... Dock är mitt bak däck tokslut och måste ha nåt att åka på tills jag får nytt.. Korden är typ framme när som helst hehe
Men ska försöka vara med ändå! :tummenupp

Är sugen på att dra en repa imorn men vet inte vilken tid jag kan vara hemma beror lite på hur mycket det är på jobbet men jag borde kunna hinna... Dock är mitt bak däck tokslut och måste ha nåt att åka på tills jag får nytt.. Korden är typ framme när som helst hehe
Men ska försöka vara med ändå! :tummenupp

Det går bra att köra ändå, har kört ganska många gånger med korden framme på sidorna. Rätt kul att knäskrapa då för man får så roliga sladdar:tuttar

Det går bra att köra ändå, har kört ganska många gånger med korden framme på sidorna. Rätt kul att knäskrapa då för man får så roliga sladdar:tuttar

Hehe jo det sant men tänkte bara så att man inte råkar sladda omkull i fall det skulle vara grus och skit! :D

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!