Årets sista RR tävling? Öppen för alla!!!

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Länk till anmälan http://www.hyllingems.nu/index.asp?N=2342

2006-10-14 Öppet KM RR (MC heldag 9-17)

Det blir en heldag för mc, lördag 14 oktober, och bil, söndag 15 oktober. Information för förare finns nedan att ladda hem.

Speciellt till funktionärerna:Återigen behöver vi hjälp av klubbens funktionärer, i första hand banfunktionärer, så vi kan genomföra årets sista klubbmästerskap för 2006 för mc och bil på Ring Knutstorp 14 -15 oktober. Vi börjar båda dagarna med den nu sedvanliga frukosten kl. 07.30 - 08.30. Morgonsamling och genomgång sker kl. 08.00. Kl. 09.00 börjar träningen och dagarna är slut ca. kl. 17.00.

För att kunna plannera och beställa frukost och lunch måste vi ha en anmälan från er innan tävlingsdagen.

Frågor, funktionärsanmälan, etc. kontaktar ni Anders Gustavsson tel. 0708-38 32 40.

GSXR1100R skrev:
2507285 Länk till anmälan http://www.hyllingems.nu/index.asp?N=2342

2006-10-14 Öppet KM RR (MC heldag 9-17)

Det blir en heldag för mc, lördag 14 oktober, och bil, söndag 15 oktober. Information för förare finns nedan att ladda hem.

Speciellt till funktionärerna:Återigen behöver vi hjälp av klubbens funktionärer, i första hand banfunktionärer, så vi kan genomföra årets sista klubbmästerskap för 2006 för mc och bil på Ring Knutstorp 14 -15 oktober. Vi börjar båda dagarna med den nu sedvanliga frukosten kl. 07.30 - 08.30. Morgonsamling och genomgång sker kl. 08.00. Kl. 09.00 börjar träningen och dagarna är slut ca. kl. 17.00.

För att kunna plannera och beställa frukost och lunch måste vi ha en anmälan från er innan tävlingsdagen.

Frågor, funktionärsanmälan, etc. kontaktar ni Anders Gustavsson tel. 0708-38 32 40.

Ooowww, jag vill så gärna vara med att köra. Är weekend-farsa denna helg. Vet du någon som kan passa ungarna medan jag kör? Jag är så sugen innan cykeln ska ställas i vinteride.

Kris955 skrev:
2507296 Ooowww, jag vill så gärna vara med att köra. Är weekend-farsa denna helg. Vet du någon som kan passa ungarna medan jag kör? Jag är så sugen innan cykeln ska ställas i vinteride.
Hahaha du får väl fixa barnvakt då :)

Kris955 skrev:
2507296 Ooowww, jag vill så gärna vara med att köra. Är weekend-farsa denna helg. Vet du någon som kan passa ungarna medan jag kör? Jag är så sugen innan cykeln ska ställas i vinteride.

Ta med ungarna, ge dem varsing gul flagga och ställ dem på valfri postering... :tummenupp

Gustav O skrev:
2507479 Jo då. Jag tar med mina tre också. Tackar på förhand.
Ta med dina tre så kan alla ungar ta hand om varandra istället.

GSXR1100R skrev:
2507484 Ta med dina tre så kan alla ungar ta hand om varandra istället.
Hur svårt kan det vara? Ett rum med låst dörr. "Slåss ungar, så får ni godis".

valmers skrev:
2507524 Hur svårt kan det vara? Ett rum med låst dörr. "Slåss ungar, så får ni godis".

Eller kanske "Var nu snälla barn, så får ni en överraskning sen" Funkar garanterat :tummenupp

steffeR1 skrev:
2509966 ska du köra då?? det brukar ju du inte göra, du brukar ju vara barnvakt när der är race:D
Jag bestämde mig i våras nere i Brno att enbart satsa på ERF i år, tid & pengar räcker inte till allt som man vill göra.

Ska du hyra in din snabba polare att köra din hoj igen :tungan

GSXR1100R skrev:
2510027 Jag bestämde mig i våras nere i Brno att enbart satsa på ERF i år, tid & pengar räcker inte till allt som man vill göra.

Ska du hyra in din snabba polare att köra din hoj igen :tungan
min snabbe polare körde egen hoj sist om du menar danskarnas tävling på knudan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey