Modde
KLUBBLÖS
Jag och gumman kommer, så när ni hör nåt som påminner om 2 hysteriska bålgetingar från motorvägen så är det vi som är på inkommande *ler*
Haha det var ungefär vad jag tänkte när ni närmade er avfarten.... =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag och gumman kommer, så när ni hör nåt som påminner om 2 hysteriska bålgetingar från motorvägen så är det vi som är på inkommande *ler*
HaHa det var tydligen häftigt att kawan hade varit uppe i 170 ett par gånger... så jag sköt på lite fint till cirkulationsplatsen från donken 180Tack för idag gänget! Skoj med lite åka, även om det gick inflation i pauser... Och hoppas "skjutsoffret" hämtat sig efter åkturen till Å-berga... Nu ska Z-an få ny olja och ställas under kapell. Ses igen 2008!
nu e jag hemma![]()
HaHa det var tydligen häftigt att kawan hade varit uppe i 170 ett par gånger... så jag sköt på lite fint till cirkulationsplatsen från donken 180hur det gick sen är hemlighetsstämplat så ingen vårdnadshavare sätter ett pris på mig
GÜTT fan vad fort mörkret kom
HaHa det var tydligen häftigt att kawan hade varit uppe i 170 ett par gånger... så jag sköt på lite fint till cirkulationsplatsen från donken 180hur det gick sen är hemlighetsstämplat så ingen vårdnadshavare sätter ett pris på mig
GÜTT fan vad fort mörkret kom
haha förstår att du ville vrida på lite .... hojen måste ha gått tungt för dig idag....![]()
tungt? näru men med order om att tat lugnt så passa jag på å gasa lite på vägen hem![]()
Du din gentle man därändå kändes det som att du ville höja tempot på vägen tillbaka.... hmmm
Hoppas fler kommer inse att vintern inte är här riktigt ännu så det blir en till runda eller två.
Tack Maxxis och Modde för skjutsen
och tack även ni andra för en toppendag!![]()
Ja, Tack för idag! Mycket trevligt och bra gäng och det var riktigt kul att komma ut och svänga lite även om man stundvis inte hade en aning om vart man var...Men det gjorde inget, va bara hänga med...
Så länge det är torrt på backen så e jag på i alla fall... Bara höra av sig eller slänga upp en tråd...
Tjaa bor du nu i märsta hör du väl nästan när det börjar bratta i mitt garage så då är det bara att dra ut och möta upp för en repa![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |