Årets sämsta film? (mc)

Tycker om torque fast den hade kunnat vara 1000 gånger bättre. Fast Början på filmen är bara sjukt bra när de två bilarana tävlar och han bara totaläger dem.

Sen någonstans mitt i filmen går allt åt helvete när den ska ut med sporthojar bland palmträd mm. Men innan des så är den grymt skön och det rycker i hela kroppen att.

Bikerboyz är inte riktigt lika bra men den är sköna MC stunts i sig då och då

Biker Boys :yoparty

Fatta HayaBUUUZZZAAAAHH e fetaste hojen. Fatta hur snabbt den kör!!!!! Snabbare än din ZUZZUCKI grabben!! :rofl

"Heard from the horses mouth" :fyllisar

Sen någonstans mitt i filmen går allt åt helvete när den ska ut med sporthojar bland palmträd mm. Men innan des så är den grymt skön och det rycker i hela kroppen att.

Man kan ju undra om regisören till Torque trodde att den lilla filmpublik som skulle se denna värdelösa rulle inte skulle lägga märket att att hojarna hade annan gaffel, offroad-däck och crosstyre i scenerna som utspelade sig ute i bushen:crash :brinnerup

Slutet var så förbannat uselt. Svänga 90 grader med en hoj i 300 km/h mitt inne i stan, pyttsan.

:hihi Torque: en given titt må jag säga, det räckte med att kolla 20 sek på den där YT-videon för att komma fram till det.

Den verkar vara totalt helsämst, på ett bra sätt :yoparty

På tal om dåliga hoj filmer och sånt, så om mna kollar mot slutet i transformers på hojscenen då en snubbe plockar upp en Aprilia RSV Mille 1000 Factory och gasar iväg, men de e väl ändå en V-Twin i en sådan va?:näsblod

men ikke i den scenen, då har den helt plötsligt en rad4 som sjunger när han gasar iväg:brinnerup

Han gör även en helt perfekt lowsider och glider sedan på rygg och har ihjäl en fede stor robot:gnissla

stör mig på de som faen varje gång ja ser filmen:mad:

Slutet på MI II Är rätt så dålig när dom hoppar runt på berget och skjuter på varnad. Fattar inte hur fort man kan byta däck heller..
Och dess utom har dom värken hjälm eller skyddsutrustning.

Här har ni en skön MC sekvens, 40 år på nacken, men coolt iaf! speciellt som hoppet verkligen utfördes, utan CGI & vajrar! respecct!!! :tummenupp [YOUTUBE-ID]UNmzJdqdhxQ[/YOUTUBE-ID]

Ok det är crom och fransar men ändå bikes
[YOUTUBE-ID]jHglhwcwO8I[/YOUTUBE-ID]

Här har ni en skön MC sekvens, 40 år på nacken, men coolt iaf! speciellt som hoppet verkligen utfördes, utan CGI & vajrar! respecct!!! :tummenupp [YOUTUBE-ID]UNmzJdqdhxQ[/YOUTUBE-ID]

En av mina favoritrullar... Läste någonstans att det inte var Mcqueen som utförde hoppet själv, men dock inte illa för att vara 40år + länge sedan. :yoparty

Helt korrekt, det var Steves bäste vän, Bud Elkins som gjorde hoppet!
Men det var mest för att filmstudion inte tillät McQueen...han var tydligen helt galen så fort han kom i kontakt med snabba fordon...:-)

Helt korrekt, det var Steves bäste vän, Bud Elkins som gjorde hoppet!
Men det var mest för att filmstudion inte tillät McQueen...han var tydligen helt galen så fort han kom i kontakt med snabba fordon...:-)
Semisant.
Filmbolaget som Steve var knuten till förbjöd honom flera gånger att köra MC pga skaderisken.
Skulle vara väl mycket dubbelmoral att låta honom göra hoppet i filmen då.
Trots att han tävlade mycket på¨MC under psedonym.
Har jag hört.
Sant?
Kanske.

Vafan... Det görs ju inte så mkt mc-filmer så vi får nöja oss med dom =)

Jag har sett MYCKET sämre filmer än Biker boyz och torque... Dom går an... pga alla fina hojar å tjejor :D

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026