Årets MC-klapp

Harrysson

Medlem
Gick med
27 Jul 2004
Hoj
FZ6S
Minns ni hysterin här på forumet för precis ett år sedan när kinamopparna handlades i storpack? I år har det varit lugnare, men vad blir årets hjulklapp bland SH:arna? :tomten

Själv blir det nog inget MC-relaterat till jul, men funderar eventuellt på att skaffa en GPS framåt våren.

sj så blir det litta smått å gott till mc;n.. ny bliven mc ägare som man e ^^... det blir både hjälm å ryggplatt.. kan jue va bra å ha om det händer ngt oförutsett

Fürstenhoff skrev:
Kommer en MYCKET häftig GPS enhet till den Svenska marknaden inom kort som vi kommer att importera, en enhet som är MINDRE än en tänstiksask och som styrs av både GPS samt GSM!!

Meningen med denna är två till antalet:
*Först och främst STÖLDSKYDD!!
*"FUNFACTOR" då man med hjälp av denna kommer att kunna logga in via en dator och därigenom logga hela sin körning på en kartbild som underlag där man ser exakt vart man kört och hur fort mm!!

GARANTERAT 2006 ÅRS HÄFTIGASTE MC/BIL PRYL!!

/Fürstenhoff.

Men! URL människa?! :4skrika

:)

Fürstenhoff skrev:
Kommer en MYCKET häftig GPS enhet till den Svenska marknaden inom kort som vi kommer att importera, en enhet som är MINDRE än en tänstiksask och som styrs av både GPS samt GSM!!

*"FUNFACTOR" då man med hjälp av denna kommer att kunna logga in via en dator och därigenom logga hela sin körning på en kartbild som underlag där man ser exakt vart man kört och hur fort mm!!

/Fürstenhoff.

Pris?? Bild?? :)

Skinnställ, Ryggplatta, Skor, Hjälm, Handskar, Ensists-cuts (någon som har pma!?) och ett par nya däck... :näsblod

hmmm
önskar mig ett JOBB
och så kommer det väl lite smått o gott för mc :yoparty

En sån där GPS till hojen skulle sitta finns, så sätt upp mej på en lista om det ska beställas...:)

Fürstenhoff skrev:

/Fürstenhoff.
Släng gärna upp en tråd när de bär av sen.....väntar med spänning :tummenupp

Är faktiskt ute efter en GPS till våren, så är priset rätt så köper jag en. Är det möjligt att montera den på styret med visuell navigation eller är det hörsnäcka?

Skinnställ, stövlar, styre, miniblinkers, lackning, hastighetsmätare, spegel.
sånna små saker som kan fullborda mitt bygge:)

Fürstenhoff skrev:

/Fürstenhoff.

En häftig GPS för mig är en som hjälper mig att hitta när jag kör och är vattentät som fan, en sån har jag redan. Garmin Street Pilot III.

Ett GPS baserat stöldskydd är inte särskillt häftigt, knappast den häftigaste Mc / bil prylen iaf. Mer praktiskt i så fall.

...Eller så kanske du ligger uppkopplad på alla systemen och kan se var hojarna befinner sig :notme

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back