Årets lussefika (2010)

Vilken dag ska vi dricka glögg och mingla i år?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
...
Nej sponsra på en tripp till vår Hufvudstad
Då blir gammlot jätteglad !
Äsch, skitsnack. Gamlot har råd att köpa egen biljett, förresten har han säkert bonuspoäng han kan stjäla från jobbet. *muttrar*

Han är ändå i stada över jul, men han hittar alltid på ursäkter för att slippa umgås med pöbeln.

Vi andra fikar och glöggar den 12e december. :fakta

Faan va rörigt, min kalender e full med kludd och pilar hit å dit nu.
Jag går och tjaxar glögg imorrn istället :mad:

skojaba

Faan va rörigt, min kalender e full med kludd och pilar hit å dit nu.
Jag går och tjaxar glögg imorrn istället :mad:

skojaba
Du får tjaxa hur mycket glögg du vill, men den ska tamejf*n inte drickas före 28e november. :mad:

Du har ju massor med datum och pilar och jox i din kalender för att du inte kan komma ihåg vad jag säger tillräckligt länge för att skriva rätt. :tuttar

Anteckna:

För alla: Lussefika hos Yasha 12/12, drop-in 16-19 (typ) :tummenupp

Only for you: Avsmakning av årets första lussebullar, glögg och julmust 28e november :krama

Du får tjaxa hur mycket glögg du vill, men den ska tamejf*n inte drickas före 28e november. :mad:

Du har ju massor med datum och pilar och jox i din kalender för att du inte kan komma ihåg vad jag säger tillräckligt länge för att skriva rätt. :tuttar

Anteckna:

För alla: Lussefika hos Yasha 12/12, drop-in 16-19 (typ) :tummenupp

Only for you: Avsmakning av årets första lussebullar, glögg och julmust 28e november :krama

Aj oj kapten :Bugar

Nu är det inte långt kvar. :)

När? Söndagen den 12 december, drop-in typ 16-19.

Var? Upplands Väsby

Det tar 5 min att promenera från pendeln, det är hyfsat lätt att hitta dit med bil.

PM:a för info om adress.

/ Veronica :tomten

Okej, på söndag är det dags. Om det nu är någon som tänkt dyka upp, är det bra om jag åtminstone har en liten aning om hur många ni blir. Ni vet, det ska bakas och fixas.

Nå? Blir det inställt i år?

:confused:

Okej, på söndag är det dags. Om det nu är någon som tänkt dyka upp, är det bra om jag åtminstone har en liten aning om hur många ni blir. Ni vet, det ska bakas och fixas.

Jag tänkte komma iaf.:) Jag antar att du inte har flyttat sen förra fikat?:)

Åh, Pluggis! :krama
Jag reserverar fina örhängen till dig så klart. :)
Och nej, jag har inte flyttat, men du vet inte hur rätt du har i att fråga. :rofl *nomad*

Det är ingenting mot min kära mor som har flyttat typ 20 gånger dom senaste 25 åren... Ibland visste man inte från den ena gången till den andra var hon bodde...:huvet:huvet Och jo just det ja, hon ska flytta snart igen... Sååå... Hur många gånger har du flyttat dom senaste åren?:D

Det är ingenting mot min kära mor som har flyttat typ 20 gånger dom senaste 25 åren... Ibland visste man inte från den ena gången till den andra var hon bodde...:huvet:huvet Och jo just det ja, hon ska flytta snart igen... Sååå... Hur många gånger har du flyttat dom senaste åren?:D

:rofl Jag är i klass med din mamma, jag har snabbt räknat ihop 21 flyttar på 26 år, men jag misstänker att jag har missat någon så här på kvällskvisten. Jag tänkte bo här ett tag nu. *håller tummen*

:rofl Jag är i klass med din mamma, jag har snabbt räknat ihop 21 flyttar på 26 år, men jag misstänker att jag har missat någon så här på kvällskvisten. Jag tänkte bo här ett tag nu. *håller tummen*

JÄVLARS!!!:skrämd:jisses Jag trodde inte att det fans en till som kära mor... Jag säger till dig som brorsan och jag sagt till henne tidigare: TJÖP EN HUSVAGN!!!!:hördu Eller som vi också brukar säga: (brorsan och jag) Nu får du fan bo här ett tag...

Last edited:

Gott med lussebullar jue. :drool

Idag ska det shoppas glögg, julmust och bakattiraljer. Tur att det är långt till det är dags att dra på skinnstället igen. *mätt* :tomten

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph