Årets Kalender 2005

Mark skrev:
Jeffla elaking!!! :4skrika

Jag ska iaf ente köpa nån töntig kalender för att veta vilket år det är :7peta
vi kanske kan sätta din posörbild som front sida på kalendern annars :D

Och det är ju inte dagarna du ska hålla reda på... det är ju alla lättklädda gbg:are :rolleyes:

nu ska ja ut coh tvätta hojen i t-shirt... ingen som kan fota?? hehe :hihi

men... jag e lite trög, ska de som skriver upp sej på listan köpa en kalender, eller ska de vara med på bilderna? och om de ska vara med på bilderna, ska de vara med själva eller bara hojen?
och om de är NI som ska vara på bilderna, vilka ska köpa kalendern? vill man inte se hur ni ser ut innnan då liksom? eller hojarna?

mycket frågor... men jag har ju velat ha en kalender med bara killar isf... :hihi

gojje skrev:
men... jag e lite trög, ska de som skriver upp sej på listan köpa en kalender, eller ska de vara med på bilderna? och om de ska vara med på bilderna, ska de vara med själva eller bara hojen?
och om de är NI som ska vara på bilderna, vilka ska köpa kalendern? vill man inte se hur ni ser ut innnan då liksom? eller hojarna?

mycket frågor... men jag har ju velat ha en kalender med bara killar isf... :hihi
Ja röstar självklart för att vi ska ha en kalender med fina hojar OCH lättklädda killar...
Jag vill inte va med på bild iallafall :tungan (tror iof att vi tjejer kommer få sänka oss lite och godta några tjejbilder... annars lär inte killarna köpa den tror ja ;) )

Men vi kan la göra en "intresse-lista" och en "vara-med-i-nakenkalendern-lista"

"Intresse-Lista"
1.Miss_Orchidee
2.Gottis
3.Joshi
4.Gojje
5.
6.
7.
8.
9.
10.

"vara-med-i-nakenkalendern-lista"
1. Mark (får då heders-platsen ;) )
2. Hållundan
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

gojje skrev:

Jag ser givetvis till att välja ut dom allra bästaste bästaste bilderna och se till att vi får en dreggel kalender att hänga på väggen :tummenupp

och jag tycker det ska vara BÅDE förare och hoj med på bildern

Finns en jätteläcker bild på MIG längst ner på min personliga sida. Platsar den?

gojje skrev:

Tack!
Satt här å fundrade, full som man e... :fyllisar

jag skulle tycka d var kul att ta alla bilderna o scensätta dem, verkligen. Men jag hinner inte innan jag drar till usa.
fan vad grymt d hade varit om jag fick bestämma vilka som skulle vara på bilderna o allt!
ALLA hade velat ha kalendrarna, en med killar en med tjejer!

åhhh jag får såna underbara bilder i huvudet! :kär

gojje skrev:
jag skulle tycka d var kul att ta alla bilderna o scensätta dem, verkligen. Men jag hinner inte innan jag drar till usa.
fan vad grymt d hade varit om jag fick bestämma vilka som skulle vara på bilderna o allt!
ALLA hade velat ha kalendrarna, en med killar en med tjejer!

åhhh jag får såna underbara bilder i huvudet! :kär
Fast det ville ju jag göra... :va

jaja...

Mark skrev:
Var ska du hitta 12 olika tjejer som vill vara med i den kalendern :va

ehh... d e väl inte så svårt?
jag vet redan 5 st på rak arm.... typ... jag har väl snygga kompisar kanske :hihi

JONQAS skrev:
Det hon menar med det Hultan, e att du inte e med i hennes drömmar pga att du e för ful! :lol
Hon la upp det lite diskretare bara... :7peta :hihi
Hörredudu, ta och sluta och spamma här nu och plugga färdigt så vi kan dra up och uiiiila... Ring mig snart!!! Hojjjjjaaaaaaaaa!!! :hoppa

Hultan skrev:
Hörredudu, ta och sluta och spamma här nu och plugga färdigt så vi kan dra up och uiiiila... Ring mig snart!!! Hojjjjjaaaaaaaaa!!! :hoppa
kan inte nån trolla fram en 125a till mig så ja med kan få köra

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...