Nicke
Raj raj raj
- Gick med
- 9 Mar 2003
- Hoj
- SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Årets jobbigaste... kom hem i morse efter två månader i USA. Två fina lååååånga paket med ett Yoshi TRS (TriOval slipon) och det andra med en driver (golfklubba...) till en polare. Fick direkt hoppa åt sidan och fick frågan om vad det kostade. Blåljög och när han frågade om kvitton så hade jag ju inte det... eller... Han frågade säkert 10 ggr om varför jag inte hade kvitton och skrattade åt mig när jag frågade om han inte trodde på mig...
Fan vad jobbigt det var. Jag är sämst i världen på att ljuga. Han körde allt mitt bagage genom röntgen sen och gick igenom mitt handbagage supernoga. Han gick till och med igenom Filofaxen ganska noga. Var ett nödrop att han inte tog sista väskan där jag hade alla viktiga kvitton jag sparat. Man är inte så ball kl 07 på morgonen efter att ha varit uppe ett drygt dygn (jag kan omöjligt sova på plan). Tur som fasen att han inte hittade mitt gröna piller i plastpåse - fick det av en kollega. Då hade jag väl blivit drogtestad också. Det är ett recepbelagt sömnpiller som jag inte vågade ta. Kul om man hade blivit helt utslagen och pinkat ner sig
. Nåja, han släppte mig till slut men det vill jag fan inte vara med om igen.
Fan vad jobbigt det var. Jag är sämst i världen på att ljuga. Han körde allt mitt bagage genom röntgen sen och gick igenom mitt handbagage supernoga. Han gick till och med igenom Filofaxen ganska noga. Var ett nödrop att han inte tog sista väskan där jag hade alla viktiga kvitton jag sparat. Man är inte så ball kl 07 på morgonen efter att ha varit uppe ett drygt dygn (jag kan omöjligt sova på plan). Tur som fasen att han inte hittade mitt gröna piller i plastpåse - fick det av en kollega. Då hade jag väl blivit drogtestad också. Det är ett recepbelagt sömnpiller som jag inte vågade ta. Kul om man hade blivit helt utslagen och pinkat ner sig