JoUh
Gudomlig sporthojare
Det var ett jädra tjat om moseböckerna... 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Markus skrev:Det man ska fundera över är kanske varför bögarna vill tillhöra en kyrka som fördömer dem, medans man ändå håller på alltså.
juha01 skrev:Årets bästa kommentar i den frågan! (Inte ens ironi denna gången!)
prulle skrev:Ner med bibeln, den är föråldrad precis som facket.
Valen skrev:...vissa religioner (nämner inte vilka) tycker att man ska avrätta homosexuella (och gör det oxå!). DÄR snackar vi problem.
Valen skrev:Då behöver du/ni med den inställningen inte heller lägga krut på att antagonisera vad kyrkan står för. Missförstå mig rätt; jag skiter i vad alla olika religioner har för inställningar till olika sexuella läggningar, det är inte min sak då jag inte är religiös. Personligen tycker jag att det är en petitess att homosexuella inte får vigas i kyrkan, vissa religioner (nämner inte vilka) tycker att man ska avrätta homosexuella (och gör det oxå!). DÄR snackar vi problem.
Valen skrev:Då behöver du/ni med den inställningen inte heller lägga krut på att antagonisera vad kyrkan står för. Missförstå mig rätt; jag skiter i vad alla olika religioner har för inställningar till olika sexuella läggningar, det är inte min sak då jag inte är religiös. Personligen tycker jag att det är en petitess att homosexuella inte får vigas i kyrkan, vissa religioner (nämner inte vilka) tycker att man ska avrätta homosexuella (och gör det oxå!). DÄR snackar vi problem.
Bara att vänta på att Iran får pisk. God bless Iran!ah17 skrev:Sådana riktiga problem låter vi Bush ta hand om...
Aleksander skrev:
SSB skrev:En sådan troende kan ju mycket väl känna att han/hon har en fullgod kontakt med Gud, men att prästerna står ivägen för deras kontakt med Gud.
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |