smallsocks
Sporthojsnörd
Blev inne i garaget som är hyfsat stort där hojen står nu
Hojen gick igång fint och puttrade på bra
Sedan blev det lite slipning o lackning o lite pill o sånt dära man gör när man vill pyssla om sin älskling!
Nu väntar jag på massa grejer som är beställt bl a drivpaket o krafs
HOJSUGEN SOM FAAAAAAAAAAAAAAAAAAN, väntat så jävla länge nu, förut var det okej men nu börjar det bli så man är galen!
Snart blir det en riktig premiärtur. Mars, då ska de banemej gå att ta ut hojen!
/Björn
edit: söker också efter en kille som hade ett tvådelat blåvitt berik ställ som jag provade i höstas, vill ha tag på honom, har för mig att han heter nåt med "OLEG, OLAG, eller nåt på O och G men jag hittar inget bra när jag söker på medlemmar.
Hojta till om ni vet eller känner igen, eller PM:a om du känner dig träffad
(du är princip aldrig online på msn)
Hojen gick igång fint och puttrade på bra
Sedan blev det lite slipning o lackning o lite pill o sånt dära man gör när man vill pyssla om sin älskling!
Nu väntar jag på massa grejer som är beställt bl a drivpaket o krafs
HOJSUGEN SOM FAAAAAAAAAAAAAAAAAAN, väntat så jävla länge nu, förut var det okej men nu börjar det bli så man är galen!
Snart blir det en riktig premiärtur. Mars, då ska de banemej gå att ta ut hojen!
/Björn
edit: söker också efter en kille som hade ett tvådelat blåvitt berik ställ som jag provade i höstas, vill ha tag på honom, har för mig att han heter nåt med "OLEG, OLAG, eller nåt på O och G men jag hittar inget bra när jag söker på medlemmar.
Hojta till om ni vet eller känner igen, eller PM:a om du känner dig träffad
(du är princip aldrig online på msn)
Last edited: