Årets fulklapp?

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Nu börjar jag få lite julklappsångest. Jag funderar lite på att ersätta julklapparna med fulklappar i år, alltså köpa ngt riktigt fult att lägga i paketen.

Men, vad blir årets fulklapp? Tips? :va

Här kanske du kan hämta inspiration:

[YOUTUBE-ID]uEJ0j0YnqxI[/YOUTUBE-ID]

Ha ha, klockrent. En fantasipresent blir ju en riktig överraskning.

Va "unik" bland allt prylköpande, ge alla pengar till välgörande ändamål!

Jag funderar att köpa denna till alla jag känner.
Den är liksom tillräckligt udda för att folk inte fattar vad de skall kunna ha den till.

Den finns tillgänglig i KTMs Powerwear katalog för 2010.

Bifogat

• KTM_järn_1.jpg
    KTM_järn_1.jpg
    22 KB · Visningar: 61
Jag funderar att köpa denna till alla jag känner.
Den är liksom tillräckligt udda för att folk inte fattar vad de skall kunna ha den till.

Den finns tillgänglig i KTMs Powerwear katalog för 2010.

Sen kan man lite diskret låta skjortärmen eller byxbenet glida upp och visa sitt eget "märke" (som man ju säkert kan göra med någon sort färg) så kanske de greppar.

Finns det fortfarande människor som faller in i den här hysterin och masslöseriet på onödigt bråte kring denna trista LÅGtid (högtid)?! Nej fyfan våga vägra julklappar, samt taskigt påtvingat sällskap. :rolleyes:

Last edited:
Finns det fortfarande människor som faller in i den här hysterin och masslöseriet på onödigt bråte kring denna trista LÅGtid (högtid)?! Nej fyfan våga vägra julklappar, samt taskigt påtvingat sällskap. :rolleyes:
Påtvingat sällskap är väl bara puckon som går med på. Presenter och sprit kräver jag på julafton samt taxi hem.

Har efter barnålder aldirg gillat julen. Detta fram tills dess att vi avskaffade julklapparna inom släkten. Efter det blev den riktigt trivsam och varm.

Julklappar är till för barn. :nicka

Har efter barnålder aldirg gillat julen. Detta fram tills dess att vi avskaffade julklapparna inom släkten. Efter det blev den riktigt trivsam och varm.

Julklappar är till för barn. :nicka

Det har jag försökt i 20 år. Förra året tog julklappsutdelningen 5 timmar. 5 rätt bortkastade timmar där man fick spela glad för en lavastenstavla, en dålig bok, en halsduk (som jag tappade bort efter en vecka) och lite annat krafs som jag glömt bort.

Minns när min systerson började gråta när han öppnade min present ett år. Det blev en minnesvärd jul i alla fall.

Skit i julklappar på julafton. Kop dom efteråt på rea så för dom finare presenter för samma peng. Om det är barn så ta med dom ut och handla nått dom vill ha på. Ingen trängsel, ingen hysteri och inga onödig panikköp:tummenupp

Pappa : Beställt Sporthoj's Tröja :D

Moder : Vin

Morbror : Sprit

Syster : Möjligtvis Tatuerings-presentkort

Brukar inte vara svårt att komma på för mig...

Hoppas på en jävligt taggad speldator själv... Har Requestat det till julafton

Last edited:
Nyheter
HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet

Den 1 augusti kör Hydet MC ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats