Årets första

ojojoj redan, jag va ute för några veckor sen o körde :) men du kanske har haft mer snö en mig.

Stora planer på att ta en vända i helgen men vädret ville inte ge med sig. Såg lovande ut på fredagen men lördagen var tyvärr ännu kallare så det fick vänta... Det är torrt på motorvägarna men man ska ju ta sig dit också :/ Hade det inte varit för det sunda (nåja) förnuftet hade jag sprungit o köpt en offroadaktigare cykel och kostat på dubbdäck.

Man kanske skulle ta å flytta neråt i landet iaf.....

eller så byter man hoj så man kan köra året om :tummenupp

Stora planer på att ta en vända i helgen men vädret ville inte ge med sig. Såg lovande ut på fredagen men lördagen var tyvärr ännu kallare så det fick vänta... Det är torrt på motorvägarna men man ska ju ta sig dit också :/ Hade det inte varit för det sunda (nåja) förnuftet hade jag sprungit o köpt en offroadaktigare cykel och kostat på dubbdäck.

Den sista meningen är det man ska göra, inget oförnuftigt i de, offroad är dessutom även roligare på sommarn.

Last edited:
Vintern håller i sig hela februari hotar dom med på vädret.... Varför är inte John Pohlman kvar så man kunde maila någon ansvarig? Blev inte mindre sugen efter ett besök hos Honda city som bullat upp med hojar i så gott som hela hallen...

Min kollega mötte en hoj i Skellefteå idag på morgonen. -27 grader ute!
Någon här som känner sig träffad?

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...