PutteLiten
Twins have more fun
Prexis hemkommen från årets första Tur, årets första Wheelie & årets första bakhjulssläpp
Bidde ingen stoppie, dels för att greppet var "så där", jag är kass på stoppies, och mitt bakhjul saknar ett par ekrar och vettefan om fäljbanan håller för ett hårt nerslag från en läskigt hög stoppie...
Så jag sket idet
Men, saaaaaaaaaaaaaatan vad gött det var!!
Och hojen gick bättre med det nya sliponet.
Inga baktändnings tendenser som jag alltid haft med HRC pipan, och wheelade enkelt i tvåan. Precis som det ska vara
Enda felet som jag kan komma på var att det lät som fan...
Köra XR är inget för blyga pojkar, alla glodde ju som om jag var något Ufo från Mars...
Och MC polisen hälsade tillbax när jag vinkade...
Funderade på om jag skulle wheela på Långeberga, men frös för mkt och vid nästa hörna, där kommer han... Phue...
Jag höll ju till och med laglig (nåja) fart när vi möttes
Nu ska jag ta ett varmt bad och tina up...

Bidde ingen stoppie, dels för att greppet var "så där", jag är kass på stoppies, och mitt bakhjul saknar ett par ekrar och vettefan om fäljbanan håller för ett hårt nerslag från en läskigt hög stoppie...
Så jag sket idet

Men, saaaaaaaaaaaaaatan vad gött det var!!

Och hojen gick bättre med det nya sliponet.
Inga baktändnings tendenser som jag alltid haft med HRC pipan, och wheelade enkelt i tvåan. Precis som det ska vara

Enda felet som jag kan komma på var att det lät som fan...
Köra XR är inget för blyga pojkar, alla glodde ju som om jag var något Ufo från Mars...Och MC polisen hälsade tillbax när jag vinkade...
Funderade på om jag skulle wheela på Långeberga, men frös för mkt och vid nästa hörna, där kommer han... Phue...
Jag höll ju till och med laglig (nåja) fart när vi möttes
Nu ska jag ta ett varmt bad och tina up...