Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nära Lomma men inte riktigt2Late skrev:Priset kan du gärna skänka till något välgörande ändamål. Stället på andra sidan sundet ser ut som Köpenhamn från Lomma hållet. Skylten kan jag dock inte placera varken där eller annanstans.
Edit: Eller sen är det Landskrona över bukten. Det andra stället ger jag upp med.![]()
1 jätterättRobz skrev:Jag vet, jag vet!!!!.... Fähl sida vägen juh... mitt emellan Lomma å Bjärred.
Annars e de fottosjåpp!
1 ställe, resten ä Fottosjåpp eftersom du fick bärga hojjen (GSXR1100R skrev:1 jätterättmen mellanbilden då
![]()
Robz skrev:1 ställe, resten ä Fottosjåpp eftersom du fick bärga hojjen (?)
(Resten är juh svårt!)
GSXR1100R skrev:Ligger inte långt ifrån Bjärred
Nope men tänk nuråKetogaN skrev:habo ljung
And we have two winnersRogerr skrev:Parkeringen mellan Haboljung och Bjäred och det i mitten är i Fjälietrakterna eller hur?![]()
Jag var också ute på en liten tur i dag, lite syn för det måste ha varit vid samma tid ungefär. Nu la jag min premiärtur på andra hållet ut mot Häckenberga, men det känndes i svalaste laget så jag vek av hem igen Assartorp.
Varken DMI eller TV4 lovar mer än 3+ i morrn så vi har det nog bättre med en pilsner i Köbenhavnen o frysa arselet av sig på hojen
![]()
GSXR1100R skrev:And we have two winnersVi kommer att gasa på Lördag fm
sen på em är det mässa å sen så
, på söndag så gasar vi Minimoto på racehouse
![]()
Låter som en trevlig helghobbyKetogaN skrev:jag hoppar gaset imorgon förmiddag, jag ska sova..![]()
Elaka människa! Jag vill oxå ha så mycket motor-kulGSXR1100R skrev:And we have two winnersVi kommer att gasa på Lördag fm
sen på em är det mässa å sen så
, på söndag så gasar vi Minimoto på racehouse
![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |