Årets första ONSDAGSKÖRNING 23/3....

Kommer loss hyggligt från jobbet, så kanske glassar omkring nån halvtimme innan entré Skogis vid senast 16 :)

Poliskontroller på 73an vid skogis i båda riktingarna så ni vet:) Vore ju surt o börja onsdagskörning med böter/utan lapp :)

Möt upp vid Rosen annars då? :)
Hinner/Hann inte, sitter fortfarande hemma i väntans tider :D

Poliskontroller på 73an vid skogis i båda riktingarna så ni vet:) Vore ju surt o börja onsdagskörning med böter/utan lapp :)

Ger mig fan på att dom har läst här i tråden :yoparty

EDIT: Jeflar vilket nätstrul jag fick, vetefan hur många svar jag rasslade in :D

Last edited:
Hur va det Hur va det Hur va det???!! Säkert alldeles....uuunderbart.. :rolleyes:

Satt klistrad vid fönstret mot Götgatan/Skanstullsbron med kameran redo för att se er åka ut till Skogis, men såg inga hojar alls :(

Jag åkte dit... stod en hoj och han viftade vidare mig då såg jag några stycken dra ut på påfarten mot nynäs vid skogis... men när jag väl kom ut på motorvägen så va dom borta:( aja, det var en fin tur idag på dryga 2 timmar iaf=)... med mig själv =/

Hur va det Hur va det Hur va det???!! Säkert alldeles....uuunderbart.. :rolleyes:

Det var alldeles sådär underbart som man föreställt sig :tummenupp. Lite halt i gruset. släppte här o där :rolleyes:

Tack alla som var med för en trevlig tur.

Jag åkte dit... stod en hoj och han viftade vidare mig då såg jag några stycken dra ut på påfarten mot nynäs vid skogis... men när jag väl kom ut på motorvägen så va dom borta:( aja, det var en fin tur idag på dryga 2 timmar iaf=)... med mig själv =/

Afan, de hade precis rullat iväg så vi hoppades du skulle hinna ikapp innan de smet ut på stora vägen :(

hehe jag såg er glida ut där på nynäsvägen, då var ja uppe på bron och när jag hade kommit ner så var ni long gone :p
men det här va ju bara första onsdagsturen ändå så :P nu har vi hela sommaren att se fram emot :D

Någon som vet ifall MC poliser fanns ute? Tänker på kontrollen under bron idag som det skrevs om tidigare..

Någon som vet ifall MC poliser fanns ute? Tänker på kontrollen under bron idag som det skrevs om tidigare..

när jag åkte hem från jobbet vid halv två fick jag det till minst 7 målade bilar 1 civilbil. inga hojjar syntes dock till.

Tack alla för igår. Kul att vi blev så många trist att vi missade en, men det blir fler gånger. Lite småkallt var det allt men ändå kul att få åka ut o köra lite, som man har längtat denna vinter.

Bifogat

• 198198_10150176342836119_514266118_9153312_2924944_n.jpg
    198198_10150176342836119_514266118_9153312_2924944_n.jpg
    93.7 KB · Visningar: 134
O en bild från andra hållet med då:)

Bifogat

• DSC06033.jpg
    DSC06033.jpg
    250.5 KB · Visningar: 140
Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...