Årets första ONSDAGSKÖRNING 23/3....

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Ja men visst, nu är det dags. Det blir kanske lite kallare än idag (tisdag) men jag ser det bara som att vägarna torkar upp lite extra till imorn. :tummenupp
Vi kan väl starta med en klassisk mötesplats dvs Skogis

Tid 16:00 för att ev lapa lite sol och invänta några eftersläntare. Snacka lite skit om den äckliga vintern som varit och åka därifrån runt 16:15 hur låter det???

Tänkte mig ingen lång tur utan mer en mjukstart så man får känna på grejerna, antar att vi är fler som känner oss lite ringrostiga. Turen går söderut då jag längtat efter premiär fikat på Rosenhill.

Jag kommer inte köra Bulten då den enligt uppgift ska vara väldigt dålig. Tanken är att hålla oss på de lite större och grusfria vägarna och i ett lagom tempo ta oss till Rosen.

Hänger ni med??

Last edited:
Wiihooo :) jag åker gärna med... Men det blir som sagt ingen lång tur.. Men fika på rosen måste man ju :):Bugar

hade vart askul de här men kan inte onsdag :gråta

Nä som sagt, bara klämma o känna lite... Ska bara få igång härket till kvällen.. haha... :D Vilken tid kan du ifrån?

Jag slutar ungefär 2 imorn så från 3 typ :) men vet inte om jag får ut min hoj :( den står hos mina föräldrar i skogen och där e snön kvar länge kan jag säga :) men antingen drar jag med Jimmy och åker bakom honom eller så löser jag det på nått vis :) får väl springa med hårtorken och Tina upp en liten gång :)

Jag slutar ungefär 2 imorn så från 3 typ :) men vet inte om jag får ut min hoj :( den står hos mina föräldrar i skogen och där e snön kvar länge kan jag säga :) men antingen drar jag med Jimmy och åker bakom honom eller så löser jag det på nått vis :) får väl springa med hårtorken och Tina upp en liten gång :)

Jasså, jag ska tydligen kolla lufttryck och tanka upp traktorn ikväll ser jag :D

Slutar inte förens 16 imorn ju, men kanske kan flexa mig hemåt en smula tidigare om jag hämtar kaffe åt chefen resten av dagen...

Jasså, jag ska tydligen kolla lufttryck och tanka upp traktorn ikväll ser jag :D

Slutar inte förens 16 imorn ju, men kanske kan flexa mig hemåt en smula tidigare om jag hämtar kaffe åt chefen resten av dagen...

Visst är det härligt att se att man inte har någon talan. :D

Tycker verkligen du får slicka lite röv imorn för 15 låter som en kanon tid tycker jag... SENAST!! :)

Tycker verkligen du får slicka lite röv imorn för 15 låter som en kanon tid tycker jag... SENAST!! :)

Haha :D
Får helt enkelt ta knarren till jobbet och sitta och mysa i skinnställ hela dagen framför datorn :yoparty

Haha om man e snäll får man sin vilja igenom :) kan vi säga 16.00 imorn då för jag åker bakpå Jimmy..

Fasen, jag är ju tvärtemot alla normala människor och BÖRJAR jobba kl 16 :( men i helgen åker båda hojarna fram, kanske kan dra en repa då istället om vädret är med oss! Kör försiktigt och ha en härlig vårtur alla :krama

Var just nere i garaget och startade igång åbäket, startade galant så imorn blir det plastraket till jobbet och sen kör vi!!

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025