Årets första olycka....

Henke

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå med 167hk -06:a
....stod inte jag för , men jag såg en på nära håll nu ikväll.
Laröd, jag kommer på Kulla Gunnarstorpsvägen En Kawa kör ut ifrån Ardennervägen en bit framför mig, han ger bra med gas och får sladd med en rätt rejäl highsider som resultat.
Flyger ur bilen och vill hjälpa killen men han säger att han klarat sig bra.

Hoppas att du klarat dig bra ( om du nu finns på SH.com) och att din hoj inte blev för jävla trashad. Zx9:a, 6:a eller en 7r var det, grön.

...och till er andra som liksom jag börjat köra så smått. Kalla däck + kall asfalt = snorhalt.

Kör lugnt..............ett par veckor till i alla fall :yoparty

Fi fan! Skall köra i morgon!!

Ja det e jäkligt lätt hänt. Grus o skit e det oxå på vägarna. Tur det gick bra för killen.

wilcan !!! inte du väl ???

Nope, inte jag.. Phew.. Men var väldigt nära en kanindjävel.. Från någon strandväg och nån liten U-formad hojväg upp mot backen som leder mot Sofiero. Hade tjejkompisen där bak, fick hoppa på frambromsen med en kanin med 1meters avstånd från framdäcket.

:)

Nu ska jag lägga mig, känner mig smått förkyld. Åkte inte med nå halsduksliknande stuff.. 5h i kylan slår visst till lite.. Får bli å köpa imorn!

Sur läxa så här i början.... Fick samma förra våren... men m lyckligare resultat... Drog inte så hårt i haspen dock....

Ser man inte skillnad på sexan, sjuan o nian? :hihi

Helvete vad sugen man blir i detta vädret!!
Hojen är inte helt monterad och tiden för att montera nya framdäcket är först sista veckan i april... orka vänta!

Helvete vad sugen man blir i detta vädret!!
Hojen är inte helt monterad och tiden för att montera nya framdäcket är först sista veckan i april... orka vänta!

Stackarn, jag kunde inte hålla mig.. Tog någon timmesrunda för att sedan lämna den i påarp för lite service! Nu får Johan göra sitt jobb snabbt och bra! :D

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph