Årets första mc-hälsning!

tks

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Yamaha TDM850'92 Suzuki SV650N'99
För första gången i år så mötte jag en annan motorcyklist då jag var ute och körde. Det var bara ut med handen och vinka glatt. Till min förvåning var det en glidarhoj som kom farandes, med passagerare också. Jag som fått för mig att glidarna är sist ut, men där ser man.

Så - alla ni andra, vad sitter ni hemma och ugglar för? Ut och kör så man slipper skämmas över er!

Kom inte och klaga och säg att jag fuskar som har offroad - på den tiden då jag bara hade min Kawa GPX så var jag ute på både januari- och februariturer; varje dag då vägarna var torra, även fast det var ca -10 ute.

Idag har vi till och med plusgrader! Nu finns det inga ursäkter, på med ett underställ och ut i vårvädret, nästa chans kanske inte kommer föränn april, vem vet?
 
Jag var ute och lekte i Uppsala idag!!!
Torrt och fint på stora vägarna kring stan!!!
Alldeles perfekt för att slanga omkring!!!
 
Toppen! Skönt att höra att några fler är ute och sprider välljud i februarivärmen :tummenupp
 
Jag planerar en kortare sväng imorrn =) Hoppas att det kommer gå vägen...

Wohooooo

/hd - glad som ett barn på nytt.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top