Årets Förare RR 2011

Stort grattis Jesper!!
Ser fram emot att följa din fortsatta utveckling!

Och är uppe sent ;)
12 år och chilla jag har lov o får äntligen vara uppe. Cv har jag fått hjälp att sätta ihop, klippa o klistra klarar jag själv! Finns mycket man kan göra på en dator har rättstavning med och en familj som stöttar mig, super. Får hoppas att jag inte kör hoj lika illa som jag stavar men satsar på skolan..

Hade jag varit 12 år och haft en lysande framtid framför mig inom motorsport (som är så jäkla knivigt att fixa sponsorer till i Sverige) så hade jag nog inte skrivit själv...

Jag tycker det är grymt med hans framgångar, så istället för att ifrågasätta så är det väl dags att hala upp plånkan och hjälpa killen att bli ännu bättre och röna stora framgångar internationellt sett.

Min ekvation är enkel:
Sverige duktiga internationellt sett inom motorsport = mer intresse nationellt, fler aktörer och "ta i trä" kanske i slutänden bättre/större banor närmare storstäderna där publiken bor = bättre/enklare och roligare för mig och min stora passion/hobby:)

Tack, försöker skriva så gott o så mycket jag kan, med hjälp av tekniken datorn o stöd hemifrån. Tack för alla de snälla meningarna och tankarna!! Drömmen är att ta mig ut internationellt, älskar att köra hoj, det är mitt liv min dröm. Hoppas att vi ses nått på banorna..

Är man 12år och till synes verkar ha en grymt ljus framtid inom RR, så skall man "listen & learn" utav en mediatränad person.
Allt utav den enkla anledningen att man är ÄNNU mer redo den dagen när det kommer ännu fler och större framgångar. Här tror jag att motorsverige brister en del, samt att det gnälls alldeles för mycket.

Att bli framgångsrik inom motorsport är lite grand som med uppfinningar: Man kan komma på en fantastisk uppfinning men har man ingen distrubition så blir det heller ingen spridning, har man däremot en "tillräckligt" bra produkt och en bra distributionskedja så har man lagt en rejäl platform för inkomst och för utvecklingspotential.
Försöker ta till mig o lyssna på de med erfarenhet, har möten på Bike redaktionen eftersom jag ingår i Bike Next Generation och det hålls föredrag och sånt. Är tacksam för allt stöd med media o all hjälp jag kan få..

12 år och chilla jag har lov o får äntligen vara uppe. Cv har jag fått hjälp att sätta ihop, klippa o klistra klarar jag själv! Finns mycket man kan göra på en dator har rättstavning med och en familj som stöttar mig, super. Får hoppas att jag inte kör hoj lika illa som jag stavar men satsar på skolan..

Bra att du tänker på skolan med, tror nog att du går på en av dom bästa i Sverige varje fall.

Håller koll nästa år också

:huvet Vilken sjuk diskution om vem som skriver !!! Det luktar avundsjuka ända genom min laptop :arsele! tycker ni ska skita i vem som hjälper honom och istället stötta killen , åk ut på banan och titta när killen kör och om ni törs utmanna honom på vilken 2-hjuling som helst så gör det, men räkna med att bli förnedrade om ni inte pallar att få på näsan av en chip !!! Grabben är en grym talang och naturbegåvning och ska hyllas och stöttas !! kanske våran enda framtid inom racing !?:banana

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT