Årets deppigaste dag

Hej! *vinkar*
Jävlar vad jag är dum i huvudet.*tihi* Jag sitter här, på ett forum, där jag inte har någonting alls att göra igentligen men här sitter jag. *fnitter* Haha. Pinsamt som fan.*fniss* Jag är så ensam och äcklig. Fan..*suck*

* = bögbollar

Last edited:
Har bytt bränslefilter på moderns bil idag, alla symptom hon nämde tydde på en skitigt sådant. Hon glömde dock att nämna att det inte blev varmt i kupén eller att temperaturmätaren inte rörde på sig. Så motorn dog utav brist på kylvatten, inte dåligt med soppa. :gnissla :huvet

Det var deppigt för mig som frös fingrarna av mig under dagens onödiga skruvande.

Thermal skrev:
Har bytt bränslefilter på moderns bil idag, alla symptom hon nämde tydde på en skitigt sådant. Hon glömde dock att nämna att det inte blev varmt i kupén eller att temperaturmätaren inte rörde på sig. Så motorn dog utav brist på kylvatten, inte dåligt med soppa. :gnissla :huvet

Det var deppigt för mig som frös fingrarna av mig under dagens onödiga skruvande.

:rofl :rofl :rofl

Gabor skrev:
du menar att livet rockar...gungar... :va

har idag :argpådato , klämt ett finger, skurit i en annan, svurit åt ett gäng bla..ar som inte kan köra fordon, :tummenupp , frfrfrusit.... :gnissla
annars var maten god, tacoköttförspaj, mmmmmumma.

Såklart, livet rockar fett ju... :yoparty Riktigt skönt gung...ja :tungan

Det verkar ju som om du har haft en riktig höjdardag med andra ord?

Tacopaj? Låter gott. Antar att du lagat den själv såklart? :Bugar

Japp, en mycket deppig dag. Märkte idag när jag skulle måla om taket i hallen, att jag fuskat med spacklingen och blev tvungen att spackla ytterligare en gång till :mad:

Dessutom fick jag färg i ögat!

Min deppigaste dag firar snart ett år. Det var när min jobbarkompis
sedan 5 år fick sparken. Chefen tykte inte att hon passade in i gruppen. :(

Det är svårt att vara deppig när man är så förvirrad som jag varit idag, det blir ju kul liksom, fast på ett sjukt sätt. stackars mina kunder... de måste trott att jag hamnat helt fel i livet :tomten ... den deppigaste dagen infaller dock på torsdag när jag fyller år :fakta fast då är det ju mässan förstås.

Började morgonen med pannknack som förmodligen gett utslag på richterskalan, halsont och en skvätt feber :gnissla
Så nu är man sådär manligt förkyld (dödssjuk). Den här dagen suger :(

Kia skrev:
Såklart, livet rockar fett ju... :yoparty Riktigt skönt gung...ja :tungan

Det verkar ju som om du har haft en riktig höjdardag med andra ord?

Tacopaj? Låter gott. Antar att du lagat den själv såklart? :Bugar

Ligger i sängen ,lapptopp. plåster på såren, smile på läpparna, underbar helg i minnet. Jo, pajen hemlagad av ..... gissa det du. :pannkyss .

Dagen började bra..åkte o hämtade min nya Arai RX7 hjälm..åkte hoj..frös fingrarna av mig (måste köpa handskar som är värda namnet)..köpte rostbiff..FICK MATFÖRGIFTNING :gråta :zpy så nu skall jag sova så den här dagen tar slut...bring on tomorrow..rock on :yoparty

Kom på den skitbraiga idén att sluta snusa idag. Anledningen, ett antal jobbarkompisar slutar snusa/röka med hjälp av niccoplåster/tuggummi. Löjligt! Inga prob utan, eller. Satan vilken ledsam dajävel. Har vatt sugen på o dräpa halva avdelningen. Sen e de ju fortfarande vinter, finns inget o va glad över i dag! :död

Nursey skrev:
Dagen började bra..åkte o hämtade min nya Arai RX7 hjälm..åkte hoj..frös fingrarna av mig (måste köpa handskar som är värda namnet)..köpte rostbiff..FICK MATFÖRGIFTNING :gråta :zpy så nu skall jag sova så den här dagen tar slut...bring on tomorrow..rock on :yoparty

Stackare, att du inte lär dig...VÄL GENOMSTEKT MAT....eller mycket stark sprit som dödar alla baktisar :) , :pannkyss på dig

eppe skrev:
Kom på den skitbraiga idén att sluta snusa idag. Anledningen, ett antal jobbarkompisar slutar snusa/röka med hjälp av niccoplåster/tuggummi. Löjligt! Inga prob utan, eller. Satan vilken ledsam dajävel. Har vatt sugen på o dräpa halva avdelningen. Sen e de ju fortfarande vinter, finns inget o va glad över i dag! :död
Du kan alltid se fram mot att börja igen... snus är aldrig så gott som efter ett långt uppehåll :tummenupp

newstead skrev:
Du kan alltid se fram mot att börja igen... snus är aldrig så gott som efter ett långt uppehåll :tummenupp
de jobbiga e ju att ja vet de :( tog en cigg på väg hem från jobbet :fatta! tänkte de att två cigg om dan såhär i början borde väl va ok?

eppe skrev:
Haha jooo då det finns det!! handla ett par rediga dubbisar te husan och kom upp till sjön på söndag och lek som fasen! Du skulle vart me i helgen! (5 husor du ;))

Klin klingeklong hör klockans sång kvart över fem med morgonfjång

Skuttar upp ur sängen som en möbelfjäder vintermånar e de vinterväder

Dansar ut i köket i fyra plus almanackan får sig en morgonpuss

Skottar i mig yoggi å havrefras nu de spontankalas

För nu e det äntligen måndag äntligen å livet börjar på nytt igen

Veckan e kommen helgen försvunnen alla plockar fram den glada munnen

Tjoar om å klappar som en negerkör hela bussen sjunger å en busschaufför
:banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana

Jävlaranamma har gjort den här låten kör den på högsta i bilen varje måndag har funkat hittils :)

Har varit deprimerad sen första snön och kommer va det tills våren...

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8