Årets bidrag! (frusen hoj skådad igen)

• Thread starter Thread starter Gix
  • Start date Start date
hållundan skrev:
Kanske kom direkt från ett mysigt varmgarage?

Säger inte att det inte kan va äkta, men tycker allting i bakgrunden å omgivningen va som syns ser "varmt" ut i jämförelse me den där popsicle´n (eller hur de nu stavas?)
:va

Fattar ej att de står kvar :va
Skulle min hoj stå ute skulle den bli snodd direkt, eller sabbad.

Willmar skrev:
Fattar ej att de står kvar :va
Skulle min hoj stå ute skulle den bli snodd direkt, eller sabbad.
Det trodde min kompis också, så han har tagit in sin i lägenheten. Bör tilläga att han bor på 3:de våningen och det saknas hiss i trapphuset :banana

Braxen skrev:
Det trodde min kompis också, så han har tagit in sin i lägenheten. Bör tilläga att han bor på 3:de våningen och det saknas hiss i trapphuset :banana

körde han upp den eller? skôv han

HanneZ skrev:
Pallar? Håller en bil så håller väl en motorcykel?
Håller med dig, ...finns ju dom som tycker det är konstigt att glida runt på vägarna med en ihjälputsad sportcykel som är byggd för att piskas skitarna ur på bana. Var & en använder dom efter sina behov ! ....läckra bilder tycker jag !
Och som sagt, förutom batteriet tar den väl ingen större skada som bruksmotorcykel.

Zoidberg skrev:
Håller med dig, ...finns ju dom som tycker det är konstigt att glida runt på vägarna med en ihjälputsad sportcykel som är byggd för att piskas skitarna ur på bana. Var & en använder dom efter sina behov ! ....läckra bilder tycker jag !
Och som sagt, förutom batteriet tar den väl ingen större skada som bruksmotorcykel.

Ska väl i princip klara det bara man har kylarvätskan i skick, så att den inte fryser -> utvidgas -> "spränger" kanaler, kylare osv...
:rolleyes:

Va f*n sett bilar som e värre än så, vad e det för skillnad på en hoj :confused:

Kevorkian skrev:
Det där är ju som i Norrland fast tvärt om. Där ser man skotrar utspridda på gräsmattorna mitt i sommaren. :3freak

Ja vi rymmer dom inte i frysen, där har vi ju alla tjuvskjutna älgar :fakta

Braxen skrev:

Kommer jag också göra när jag skaffar hoj, fin prydnad i vardagsrummet, men det kanske kan vara skönt med en hiss då :D

Jag har ett erkännande. Min hoj blev utesnöad 03 men jag tror den klarar av det. Va hemma på besök hos brorsan och möte ett hyffsat snöfall. Parkerade hojen där det fanns plats och tog skydd. Dagen efter såg det ut såhär

(Inga motorcyklar kom till skada under fotograferandet av den här bilden) :)

030410_06.sized.jpg

Jo, lite småkallt ser det ut att vara. Min granne när jag bodde i åre åkte jämt enduro till jobbet en o en halv mil bort även i minus 25.

Ja har också länge gått o tittat på den hojen,
och varenda gång ja närmar mig den så hoppas ja att den ska vara borta och vara insatt i ett varmt och fint garage, men den står bara kvar...

GiXxaH skrev:
Va f*n sett bilar som e värre än så, vad e det för skillnad på en hoj :confused:

okey om det e en Nissan Micra från -89

men fan inte om det e en Mustang cab från -68, den lämnar man fan inte ute i värsta snöstormen

honkiie skrev:
Ja vi rymmer dom inte i frysen, där har vi ju alla tjuvskjutna älgar :fakta

:hihi

Kanske var jag lite väl kategorisk, men visst ser man dom både här och där, speciellt om man åker inåt landet :pannkyss

Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...