Årets andra ONSDAGSKÖRNING 6/4....

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Dags för den andra körningen då.. Tänkte daska av norrsidan denna gång. Jag kommer INTE leda körningen själv utan ser gärna att någon som hittar på orten tar på sig ansvaret. :)

Plats: Mcd Upplands väsby
Tid: 16:00-16:30
Avfärd: 16:30

Hoppas på att turen avslutas med lite traditionellt Svea-häng... Be till vädergudarna att vädret håller i sig bara!

Vi ses!

I´ll be there!! Så länge de inte tänker regna på mig å moppen

Inte för att vara petig, men är inte den 5/4 typ en tisdag? :rolleyes:
Kan själv varken den 5 eller 6. Måste jobba. :(
Det blir kanounväder! :fakta

/e

Vilken dag är det fråga om nu då? Idag 5/4 eller onsdag 6/4?

Edit: Jag gissade på onsdag 6/4. Ändrat.

Får väl möta upp er vid gottröra, eller vem vet vi kanske kommer upp dit samtidigt när jag åker från upplandsväsby ca 17:40;)

Jag dyker upp:yoparty
Någon annan som vill mötas upp innan och samåka till platsen? Jag kommer söder ifrån

Last edited:
Räkna med mig!!
Sanna hinner kanske komma till Shell Lindhagensplan annars kör ja ikapp er ute på stora vägen.. ;)
Ses imörrn

Har kollat senaste väderprognosen och det ska tydligen vara lite halvtaskigt fram till 15 ungefär och sedan SOL till 19.. Kan ju inte bli bättre, hoppas verkligen på det nu då jag minsann tog hojen till jobbet. Mao - jag kommer köra oavsett eftermiddagens väder.

Mötesplats Shell Lindhagensplan 15:45 för de som vill göra sällskap upp till Väsby.

See ya´

Enligt prognosen så skall det vara mulet men uppehåll för att sedan spricka upp... regnet håller sig söderöver så Göttröra är nog en bra runda idag. :)

Jag kommer! :yoparty

Har kollat senaste väderprognosen och det ska tydligen vara lite halvtaskigt fram till 15 ungefär och sedan SOL till 19.. Kan ju inte bli bättre, hoppas verkligen på det nu då jag minsann tog hojen till jobbet. Mao - jag kommer köra oavsett eftermiddagens väder.

Mötesplats Shell Lindhagensplan 15:45 för de som vill göra sällskap upp till Väsby.

See ya´

jag jobbar till 19.00 i lindhagens centrum på plan 5 i en godis affär så jag kommer nog se er här ifrån men kan tyvär inte följa med:gnissla

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT