Åmål med omnejd!

Ja, idag startade jag upp och tog den lilla premiärturen. Det var kul!
Jag mötte åtminstone tre andra sporthojar samt några custom-varianter, så nog börjar det bli vår...
 
Här har jag inte vart på ett tag, å ingen annan heller ser jag. Har du bytt tel.nr Trs?
 
Här har jag inte vart på ett tag, å ingen annan heller ser jag. Har du bytt tel.nr Trs?

Nej. Inte direkt någon action här.
Det får vi nästan ta tag i. Antar att ni andra möts på fakebook?

Ja, jag har nytt nummer. Skickar på pm.
 
:rock Nära nu .... :yoparty Hoppas på en riktigt bra HOJ-säsong med många goa turer i gött sällskap! :rofl
 
Hej igen !
Äntligen nån som har koll på läget !
Fakebook !

Nu ska jag och dottern sova lite så hörs vi senare !
Tack !
Och Ha en Trevlig helg ! :tummenupp

Mvh ! Cawasapien
 
:rock Nära nu .... :yoparty Hoppas på en riktigt bra HOJ-säsong med många goa turer i gött sällskap! :rofl

Hmm.
Efter förra sommarens 4 körningar känns det som om jag antingen kommer att sälja skiten och köpa sprit för pengarna alternativ köra som en galning (inte för fort, men mycket) i sommar.

Vi får se :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top