Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja då har man vart ute på en liten tur...haha 26 december och hojtur!
BEST CHRISTMAS EVER!!!


Hehe, det var jag med... Tog mig en tur med 600:an
Roligt som fasen var det... pirrade lite i magen.
Var du som jagade mig?![]()
Nu börjar man bli rejält sugen...februari nu...2 månader kvar hoppas jag.![]()


Så jag kommer tillbaka, förhoppningsvis nästa år.
. En liten vurpa, och operationen kan va forstörd. Det är det inte värt, hälsan först.

, men de finns ju en å annan bohuslänning, nån från Jerusalem .... 
Åååh, så avundsjuk på de som redan är ute o hojar!![]()
Så sugen på att få köra HOJ!
Men, jag starta "lilla gullet" idag iaf!
För nån dag sen ville han inte alls! Kanske va sur?! Hahaha Japp, framtiden är ljus! Snart äre vår!
![]()
Touringkåpa tror jag inte passar på den typ av hoj, ser nog fjantigt ut!
Men, men det kanske finns, ingen aning. Grymt snygga är dom iaf!
Lutar åt en blackbird, passar mig bättre då den är lite mer åt touring-hållet...tråkigt att det kom snö nu bara!
Skulle ju iväg å provköra på lördag ju...
---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?hjjhti
Ursäkta att en sydlänning snor Er tråd. Men, Birden, är en jäkligt bra hoj. Höj den i röven, och på med bra däck, så får du en som passar för det mesta, suverän för långtouring, funkar bra för turerna i veckan, och t o m helt ok för bandagar. Lär dig köra den, och du hänger på det mesta.
Va nog lite snabb her ja.
Mmm, med ev jordfel o risk för att bli ståendes nånstans, funderar jag ändå på en premiärtur imorrn!Nån som vill med på en lördagstripp? Å ställa upp som ev skjuthjälp!
![]()


Fick ordning på blinkersen o skjutet fick jag stå för själv!
Men det blev inte så långt, efter 10 mil så var batteriet slut o då var jag på garageuppfarten! Ibland ska man ha tur! |
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |