Sällskap är ju trevligt![]()
Jepp, då syns vi nog på tisdag om inte annat.
Jag åker upp imorgon, 05.30 siktar jag på, tar med mig Kjell och Niklas också.
natti, natti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sällskap är ju trevligt![]()
Kan en Karlstadbo få vara med och åkaSkulle vara kul att komma ner och få åka lite andra vägar brudfjället mm bjuder ju på fin körning. Lite sällskap o guidning är inte fel!
Hojta gärna när ni ska ut

Jag åker upp på till Gelleråsen på tisdag också
Fin dag på Gåsen idag. Första knäskrapet, hehe...
(tåskrap.. panik.. vinglade till... knäet i backen så pucken lossna och flög iväg, katastroflamt... tur ingen såg det. )
Hoppas ni har fint väder på Rudskogen ikväll!
Hälsa gärna om du ser mig imorrn, kör en röd sliten cbr 600, ganska sakta.
Tack för sällskapet på Bikeweek. Trevligt i dagarna 3.![]()
Det var riktigt bra dagar!!
Fina bilder! Vart äré?
Hej Åmål, var nere en sväng i helgen o såg några hojar.
Vid Preem var det en blå FZ(Fredrik?) kanske o en Ducce striitfajter o sen tror jag bestämt att jag mötte en SP1.
Tänkte mig ner igen o åka lite o då vore det kul att åka med lite åmålsfolk, har inte åkt så fasligt med hoj där, mest brudfjällsvägen, men den var halvrisig då...
Samåker ni något?
Samåker ni något?
Har ni någon samlingsplats eller liknande där ni samlas eller utgår ifrån i Åmål? tänkte på nästa gång man kikar förbi
Ni är givetvis välkomna att haka på. Vi brukar utgå från Preem i Åmål då det är dags.
Det är bara att hålla utkik här om det är något på gång.f
Det har dock varit lite dåligt med köra i sommar. Vi får skärpa oss...
Kanske till helgen?
Men kanske kan ta en runda efter?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |