Åmål med omnejd!

Hoppas den kommer snart! För den här individen har vinterns mörker och kyla slgit hårt och depressionen är nu total :) Funderar allvarligt på att flytta till värmen för att kunna köra hoj året om!

:tummenupp Gott! Lite vårkänsla! Takdropp, varmt o ljust ute! :) Strippat hojarna ida´! Får ladda dem lite - o mej själv! :hoppa Strippa hoppar jag över för egen del! :tuttar :hihi

Var ute och kollade till hojarna idag. Det var frost på tanken. Provsatt Hondan lite.

Som Kungen sjunger:

Snön faller och vi med den, långt långt in i sommaren.
Snön faller och vi med den, det blir mycket bättre sen.
Då blir det ljust.

Eller hur? :)

Faan va jag längtar till sommaren.

Nu käns det verkligen som att våren är på g, får bara hoppas att det forstätter så nu. Trött på vintern!! Vill köra hoj NU!!!!!!

Våren är inte på g.
Det fryser igen på tisdag onsdag, perfekt vinterfiske , is ut till fogden :)
Är det ingen som kör hoj på viken?, det är ju tjock is där.

Tjena! jag har sett torr asfalt,men så den ser ut,kommer det att kunna gå att åka.i göteborg är det bara stora hål i rondellerna ,där det är tvåfiligt är asfalten borta i mitten av körfälten.

Ja det blir nog mycket spraygrus:gnissla till våren, precis som förra året

:tummenupp

Skall forsöka med det då...

Släng på dubbat å ta på dig ordentligt så spelar det ingen roll att det är -20 :) Själv funderar jag på en enduro med dubb, vanliga å motardkit. Då kan man ju göra det mesta, fast ha kvar gathojen också:tummenupp

Släng på dubbat å ta på dig ordentligt så spelar det ingen roll att det är -20 :) Själv funderar jag på en enduro med dubb, vanliga å motardkit. Då kan man ju göra det mesta, fast ha kvar gathojen också:tummenupp

Spelar allt roll om det är -20, man skall inte va ute alls då, är inte gjord för det. För kallt!!! :D

Men vore ju kul med en enduro då, så man kan köra lite dom dagarna som det går att va ute.

Spelar allt roll om det är -20, man skall inte va ute alls då, är inte gjord för det. För kallt!!! :D

Men vore ju kul med en enduro då, så man kan köra lite dom dagarna som det går att va ute.

Jag är ju ute å jobbar varenda dag, går allt bra:arsele

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...