Åmål med omnejd!

Va säger ni, inte strålande sol men vi träffas väl vid preem kl13 ändå lr:)

:2cool Tack för en kul o go tur idag grabbar! Trevligt med nya o vidgade vyer! :yoparty
:tummenupp Visserligen kom du aldrig ikapp mej :hoppskrat, men mkt trevligt att du ville joina oss idag I-kapp! De e vi glada för! :D Kanon att fler vill hänga på! :rock Försök sprida så att vi blir ännu fler! I-kapp, du kan ju börja på hemmafronten! :)
Kanske nån kväll i veckan och/eller nästa helg kan vi dra en tur om vädrets makter är på humör! :Bugar Asch, spelar roll! Kan köra ändå kanske, vi ä ju vana! :D

:
Kanske nån kväll i veckan och/eller nästa helg kan vi dra en tur om vädrets makter är på humör! :Bugar Asch, spelar roll! Kan köra ändå kanske, vi ä ju vana! :D

Då vill nog jag med hänga på ochså, :) om det passar.
Lätt att jag hadde hängt på i dag om jag hadde vart hemma.

• Gilla
Reaktioner: TRS
:Rockbanan Förresten! Tack för kaffet Raay! På med puckarna nu! Nu har du ju fått nån du kan köra I-kapp med när Danne är konvalescent! :crash :hihi

Ja vi kan ju det där med regn nu:rolleyes: Nästa gång får nån annan än jag bestämma vart vi ska åka, så att vi kanske klarar oss från regn. Fast jag tycker vägarna vi kört på har varit bra, om jag får säga det själv:D:banana

4 mc idag... kul! Trots regn...
Du gör ett bra jobb ce! :tummenupp

Redan sugen på nästa sväng! :)

:2cool Tack för en kul o go tur idag grabbar! Trevligt med nya o vidgade vyer! :yoparty
:tummenupp Visserligen kom du aldrig ikapp mej :hoppskrat, men mkt trevligt att du ville joina oss idag I-kapp! De e vi glada för! :D Kanon att fler vill hänga på! :rock Försök sprida så att vi blir ännu fler! I-kapp, du kan ju börja på hemmafronten! :)

Se upp i backspegeln. Det kan bli förbi efter ikapp. :D
Kul var de iaf! Tack allihop. Jodå hon bearbetas, snart med:yoparty

:Rockbanan Förresten! Tack för kaffet Raay! På med puckarna nu! Nu har du ju fått nån du kan köra I-kapp med när Danne är konvalescent! :crash :hihi

ja ja , jag ska hänga på puckarna . jag har ju så GOTT om tid bara :mad: men jag är nog på. :yoparty

melleruds pöjkarne får väl vis vägen till "FJÄLLET" ;-)

Last edited:
Nån som vill ta en liten tur imorgon kväll om det är bra väder. Men inte för tidigt, har lite å fixa innan jag kan dra iväg å köra.

Jag är på om vädret är bra.... :yoparty

Än så länge ser det inte vädret så bra ut, kan bli hur som helst. Regn lr sol. Vi hörs senare om det blir nån körning

Än så länge ser det inte vädret så bra ut, kan bli hur som helst. Regn lr sol. Vi hörs senare om det blir nån körning

Skriver ni ut her om det blir nåt, helst et par timmar føre, så jag hinner till Åmål. Virker som det blir bra väder i eftermiddag/kveld :banana

Skriver ni ut her om det blir nåt, helst et par timmar føre, så jag hinner till Åmål. Virker som det blir bra väder i eftermiddag/kveld :banana

Absolut!

Vet inte hur det ser ut hemma i Åmål, men här i Karlstad skiner sola!
Ring om du är osäker, telnr finns i pm! :)

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!