Åmål med omnejd!

Vart bär de av på lördag?

Det går väl å diskutera, jag är iaf öppen för förslag. Annars är det ju ny asfalt ut till näset, lr varför inte en sväng till brudfjället?

Men vi kan väl bestämma tid å plats först?
 
Hade gärna följt med idag, men har barnen som sagt... :huvet

Själv får jag hålla mig i Åmålsomådet och som vanligt öva manövrering utanför Janfire. :tråkad

Hoppas ni får en trevlig tur, och kör försiktigt!
 
Ja jävlar vilken tur det vart idag! Längesen jag haft så skoj på 2 hjul faktiskt. Underbart väder och klockrent sällskap :tummenupp

Lite tråkigt att detta blev sista turen för mig i år. Inget mönster kvar alls på bakdäcket, och tillslut så gav vänster bakblinkers upp helt och tog sitt liv genom att helt enkelt hoppa av hojen i farten :död

//Danne
 
Ja jävlar vilken tur det vart idag! Längesen jag haft så skoj på 2 hjul faktiskt. Underbart väder och klockrent sällskap :tummenupp

Lite tråkigt att detta blev sista turen för mig i år. Inget mönster kvar alls på bakdäcket, och tillslut så gav vänster bakblinkers upp helt och tog sitt liv genom att helt enkelt hoppa av hojen i farten :död

//Danne

blinkersen hängde ju andå bara som en sladdlampa där bak:yoparty
 
Ja jävlar vilken tur det vart idag! Längesen jag haft så skoj på 2 hjul faktiskt. Underbart väder och klockrent sällskap :tummenupp


:tuttar Håller med föregående talare! Fantastiskt trevliga killar :banana och bästa hojvädret på länge! 38 mil på finfina vägar! Även om jag inte hängde med i alla svängarna! Men pantrar smyger ju!:rock
 
gjorde susen med uppvärmning över fjället tycker jag ;-)
 
blinkersen hängde ju andå bara som en sladdlampa där bak:yoparty

gjorde susen med uppvärmning över fjället tycker jag ;-)

Jo det var nog fan lika bra att glaset ramla bort. Inte så att skiten hade någon större funktion kvar, men lite synd för den såg rätt ball ut hängande där som en dålig imitation av en Dali-tavla :yoparty

Uppvärming? Kallar du det uppvärming? Du är fan inte klok :D
 
Ja förbannat kul idag, å väldigt trevligt. Jag lärde mig en del också.:tummenupp Å nu vet jag att det är brytarn till fotbromsen som ska smörjas upp, kolla det när jag kom hem:) Det va lite värre med kylarvattnet, får kolla på det imorgon:confused:
 
Last edited:
:) nä nä jag är inte klok, men jävligt hungrig:D

Inte fått mat på en vecka? :rofl

Ja synd på termostaten CE, men hojen verkade ju gå fint på hemresan så du ska nog inte vara orolig. Gött att det bara var bromsljuskontakten som behövede smörjas. Tror du får ge kawan lite kärlek i vinter så den inte trilskas med dig till våren sen :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top