Ålder, krämpor och återhämtning. 35-årsdag, bra eller anus?

Fylla 30+ Bra eller anus?

• Antal röstningar
    0
Ah fan jag fyller 27 om lite mer än en månad o jag har problem att ta mig ur sängen varje morgon pga rygg o nackont, åldern börjar verkligen ta ut sin rätt :(

Inte fan blir de mkt bättre av att man börjat träffa en några år yngre tjej heller som mobbar en ständigt :gnissla
Åldersnoja here I come!

Grattis! :tummenupp

Själv har jag inte nått riktigt till den där åldern av 30+ men jag har förberett mig väl med gott om leksaker.
Har man bara kul så känner man inte av åldern :)

Grattis!

Från och med i år behöver jag bara betala 2700:-/år i helförsäkring för hojen, så det har sina fördelar att bli 40 också :tummenupp

En annan fördel är att det bara är 15 år kvar till du kan delta i BMW-klubbens körningar!

Bifogat

• ScreenShot013.jpg
    ScreenShot013.jpg
    148.1 KB · Visningar: 74
Grattis :födelseda

Själv så har man inte hunnit bli 25, men har konstant smärta någonstans i kroppen ändå... jädra thaiboxning :hihi

Snart (vilken dag som helst) 2barnsfar och fyller 34 i Augusti... känner mig rätt nöjd med åldern och var jag är i livet. Nu blir det bara roligare också då man får återuppleva alla roliga leksaker med grabbarna. :)

Jag har fyllt 35.

Det var fruktansvärt, jag grät hela dagen. Senare började jag höra röster och se konstiga saker. Orkar inte ta mer än någon kortare promenad, måste byta till lättrullade däck på rullatorn även om det är sämre träning.

Numera gråter jag inte mer. Pillrena dom ger mig gör mig glad. :yoparty

ps. Bingolotto är inte så tråkigt som man trodde när man var yngre. ds.

Grattis gamlis:D Den största skillnaden jag märkt av med åren är att frugan börjat bli gammal o ful:tungan. Har även noterat att skinnstället börjar bli svårt att tråckla sig i:gnissla.

Jag vill vara gammal. Ungdomar är ett otyg.

Grattis!

Man får träna hårt för att hålla kroppen i chack. Viktigare när man blir äldre. Annars är det ingen fara att åren går så länge man är nöjd med livet och vad man åstadkommit. Om man har famlij och barn osv så är det väl helt ok också.

Ska själv bli 31 och det är mindre spännande. =/ vad ska man säga när cheyerna frågar om ens ålder...

Bästa sättet att hålla sig ung är Norman kommit på, att gifta sig ungt ;)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park